NeonMuffler Skrevet September 3, 2016 Forfatter Skrevet September 3, 2016 begynt litt på montering, er mye jobb og dritt gitt:P tar litt tid ettersom det blir verksted bytte, + jeg skal fikse kjøkkenet hjemme + at jeg må på visning med bruksbilen + lakk av siste dela:) ute i sola: interiør blir litt nye klips osv dreid ny mothake i messing til girkassa grenrør modda litt og siste dela er klar til fyller og lakk. skal prøve å redde carbon flippen, men spørs om det går Ivrig86, viggo E34, liffi og 4 andre reagerte på dette 7
sveigis Skrevet September 4, 2016 Skrevet September 4, 2016 Denne blir utrolig bra .:). Må være gøy å montere nye ting som klips o l og vite at alt er på stell. Så skal jeg være fryktelig ærlig her,jeg har aldri vært no fan av gun farger ,helt til jeg så denne fargen.. Perfekt er fornavnet:). Det å styre med bil og hus kan ofte bli stress men som regel kommer en i mål
Gabz Skrevet September 12, 2016 Skrevet September 12, 2016 Flott arbeid her nå Pøs på med masse mer bilder!
NeonMuffler Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2016 bytta verksted igjen, så mye av tiden har gått til det + at jeg driver med så mye annet for tiden hehe. men er igang med montering igjen. fått lakkert siste dela, og satt på panser og lokk. bakluka er nå ferdig montert sammen. også fått tilbake litt bolter og deler fra gul kromatisering:) ble også titan bolter i i gull til å holde flippen nå Bimmerlorris og Ivrig86 reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Oktober 15, 2016 Skrevet Oktober 15, 2016 Blir alt for fin til å trilla ut av garasjen no Ivrig86 reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet November 12, 2016 Forfatter Skrevet November 12, 2016 er dårlig på å oppdatere her så bare legger ut div bilder jeg:P skal pusle med elektriske til motoren nesten og fuelsystem. skriver litt på bildene isteden:) bytta fra svart stoff taktrekk til originalt semska skinn. fra sjeldent til enda mer sjeldent:P bytta også til sydde solskjermer i skinn, noe jeg ikke har sett før?? alltid ønska meg 2+2 bakseter også, så da ble det det. har et i annen farge som trolig blir å farge opp siden det er helere ny frontrute og NY bakrute bakruta ble sota det minste som gikk, men bare for å få en liten tint svart hella refleksplate for å matche lysa etter jeg kjøpte en m5 delebil så tok jeg bremsa fra den siden de var ubrukte og ganske gromme samme som sist med lakkerte dørhåndtak, noe jeg synes gjør seg for da får man ikke et "brudd" langs sidene hele elnett til lykter osv foran er bytta ut med nye pinner i alle kontakter så slipper man morkne kontakter. orange blink blir det også sjekk av litt plass: RF91, mossing 92, Thundercoil og 5 andre reagerte på dette 8
NeonMuffler Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Skrevet Desember 5, 2016 ny frontleppe som fikk en runde med klarlakk til rydda opp i elnettet foran til lys osv ble spal vifte var lenge usikker, men kommer til å beholde fargen på felga i første omgang, tror den blir bøllete hvertfall ja det er .44 magnum hylser som jeg har modda om til muttere til toppdekselet. var en idee jeg bare fikk så måtte prøve:P neste på agendaen er å forlenge hele motornettet så ecu osv kan plasseres i org plassering. også må bensintanken opp med nye slanger under hele
RF91 Skrevet Desember 5, 2016 Skrevet Desember 5, 2016 Denna bilen blir satan so feit Artig med Magnum-hylsene og
Ron Jeremy Skrevet Desember 5, 2016 Skrevet Desember 5, 2016 Meget gjennomført må man si, S54 er en klassiker, montert i en E34... dette blir gromt. Åssen eksos blir det?
NeonMuffler Skrevet Desember 5, 2016 Forfatter Skrevet Desember 5, 2016 takker folkens! blir hjemmelagd eksos hele veien. 3" tykkvegga rustfritt som blir TIG sveisa hele veien. skal prøve å endre lydbildet litt siden jeg ikke helt liker lyden i s54
sveigis Skrevet Desember 6, 2016 Skrevet Desember 6, 2016 Ja jeg må si at jeg misunner finnish og motor i denne .:). Gud hvor fin den er blitt. Baksetet i den er jo mega kult :). Som sagt ,gleder meg til å se ferdig resultat .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå