NeonMuffler Skrevet Mai 10, 2019 Forfatter Skrevet Mai 10, 2019 7 timer siden, Bimmerlorris skrev: Se der ja Christian Dette kledde bilen meget bra Så bra !! No dritt med rust, så godt å høre at det ser bra ut Viktig å holde denne perlen i godt skikk... Ang rusta på min, så ser det ikke så galt ut utenom kanalene og jekkfestene foran. Så håpet er jo at det "bare" er å kappe ut fremste del og sveise inn ny orginal fremre kanal med jekkfeste. Skal kikke på det så fort bilen er i gang Er jo ikke luke på min, så da har det ihvertfall ikke rent masse drittvann gjennom kanalene i årenes løp Aha, ja er ofte ganske mye mindre rust på de uten luke:) synd å tenke på det nå, men faren min og jeg hogde en helt rustfri org m5 uten takluke for snart 10år sia. Skulle tatt vare på mye karroseri fra den etter det man har lært😅 liffi reagerte på dette 1
Bimmerlorris Skrevet Mai 10, 2019 Skrevet Mai 10, 2019 1 time siden, NeonMuffler skrev: Aha, ja er ofte ganske mye mindre rust på de uten luke:) synd å tenke på det nå, men faren min og jeg hogde en helt rustfri org m5 uten takluke for snart 10år sia. Skulle tatt vare på mye karroseri fra den etter det man har lært😅 Skjedd mye på E34-feltet de siste åra. Hadde ikke hugd den i dag tenker jeg 😉 liffi reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Mai 25, 2019 Forfatter Skrevet Mai 25, 2019 bilen blir vaska mer enn den blir kjørt for tia:P været har ikke slått helt over til sommermodus føler jeg heller. men brukte den på 17.mai og shina den kjapt idag for å dra på sulland BMW treff i fredrikstad med Liffi. vi var de eneste med e34 der scoot, Christer B, Daniel. og 3 andre reagerte på dette 6
sveigis Skrevet Mai 25, 2019 Skrevet Mai 25, 2019 Gøy med treff uten tvil og det er jo to pene e34er som var der.😀 Var selv i Skien på treff med mange fine biler . Neste treff håper jeg at vi treffes .😀 NeonMuffler reagerte på dette 1
scoot Skrevet Mai 25, 2019 Skrevet Mai 25, 2019 Et par E34 trengtes Morsomt å få sett bilen live, flott bil på alle måter. NeonMuffler reagerte på dette 1
Magnus. Skrevet Mai 25, 2019 Skrevet Mai 25, 2019 Flott e34 ble veldig fint med nytt interiør. tror jeg husker deg fra mopedportalen ? haha. var det treff i Fredrikstad idag ? trist, bor her selv og har 335d. må følge litt bedre med kanskje. NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Mai 26, 2019 Forfatter Skrevet Mai 26, 2019 13 timer siden, sveigis skrev: Gøy med treff uten tvil og det er jo to pene e34er som var der.😀 Var selv i Skien på treff med mange fine biler . Neste treff håper jeg at vi treffes .😀 Ja så det var i Skien også:) vi får satse på det Jan!👍 13 timer siden, scoot skrev: Et par E34 trengtes Morsomt å få sett bilen live, flott bil på alle måter. Takk takk:) fin e36 du hadde også:) 12 timer siden, Magnus. skrev: Flott e34 ble veldig fint med nytt interiør. tror jeg husker deg fra mopedportalen ? haha. var det treff i Fredrikstad idag ? trist, bor her selv og har 335d. må følge litt bedre med kanskje. Takk:) ja var innom mopedportalen i gamle dager ja haha😅 var sulland BMW og Ford treff i Fredrikstad ja:)
NeonMuffler Skrevet Juli 21, 2019 Forfatter Skrevet Juli 21, 2019 Ble liten service på denne også! Bytta olje, nye coilovers, bedre pærer foran, sjekk av kjølevæske og div. Har en plan om å kanskje kjøre den på banen på Våler vmw treffet Fikk også noen på en polish dag til å fjerne noen riper som hadde kommet etter OMS. fxslin, Daniel. og Bimmerlorris reagerte på dette 3
NeonMuffler Skrevet Juli 22, 2019 Forfatter Skrevet Juli 22, 2019 På 21.7.2019 den 21.47, sveigis skrev: Perfekt som juling 😀😀 Fornøyd sålangt! Den ble litt lavere i fronten enn tidligere, så får se om jeg skrur den litt opp. 1 time siden, Gabz skrev: Lekkert! Kw coilovers? Er det TÜV på de til E34? KW ja, med tuv 34 minutter siden, fxslin skrev: Nice! Hvordan satte du opp KW mtp på hardhet? Eneste tuv KW man får til e34 er v1, mao uten hardhetsjustering fxslin reagerte på dette 1
fxslin Skrevet Juli 22, 2019 Skrevet Juli 22, 2019 Akkurat nå, NeonMuffler skrev: Eneste tuv KW man får til e34 er v1, mao uten hardhetsjustering Ah takk for svar. Var ikke klar over det. NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet September 2, 2019 Forfatter Skrevet September 2, 2019 Update tid! Sommeren har blitt nytet for fullt med bading, båtturer osv, men vært dårlig med e34 kos. Jeg så at bmw ccn skulle ha et treff på vålerbanen, så ds bestemte jeg meg for å bli med! Tenkte at det nå var på tide å få testa på bane:) så da var det å sjekke over bilen før treff, og fant ganske fort diverse ting som hadde løsnet på årene med ny motor, så dette ble fikset opp i. Satt bilen pp 4 bukker og bytta til stålomspunnede bremseslanger + yellowstuff og flusha systemet med ny bremsevæske. tok så turen til Sarpsborg på bilens dag med noen venner kosli treff mes mye variert å se på etter det var det tilbake å fikse siste ting jeg har savnet på min, og det er en radiator kåpe! Vet at man får effektivisert kjølinga maks ved en kåpe kontra å ha vifta rett på radiatoren. Fikk ingen jeg kjenner til å rekke å knekke en plate i alu, så da ble det til at jeg kjøpte et vinkeljern i alu + Carbon plate og lagde min egen:) lagde den så stor jeg hadde plass til, før vifta butter i motoren. etter det var det treff! Måtte såklart innom bolleland på veien vel fremme på vålerbanen! fikk kjørt endel heat på banen, og må si det var drit moro! Skulle gjerne hatt stivere coilovers, men det får gå:) bruke det man har👍 Synes motoropsettet + utvekslinga treffer bra på banen. videoer: 0447E72E-66E7-49F6-BF25-F81A4BB35093.MP4 5067DFDF-E9D3-445B-80A0-BFE6F2E0CF75.mp4 Bimmerlorris, liffi, Daniel. og 2 andre reagerte på dette 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå