SofaKingFresh Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Fått bilen lav foran Og reperasjon av felg i garasjen! Tatt rett før Må.jo gjøre bilen klar til BMW CCNtreff!
SofaKingFresh Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Det er flink gutt det! Blei bra dette! Ting kommer seg på plass nå ja Bare å få senka mer foran, og sette på bak, og noen spacere, så er det meste i boks!
Robin L Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 sofaking: det det var jo helt knall. kledde de felgene råbra!
Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 To bilder av et helt knippe som jeg må gå igjennom..
lasseln Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 To bilder av et helt knippe som jeg må gå igjennom.. Bildene blei kanon! Og location ble faktisk mye bedre enn hva jeg hadde trodd, da lette vi ikke forgjeves
SofaKingFresh Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 sofaking: det det var jo helt knall. kledde de felgene råbra! Takktakk! Ja, felgene var finere på bilen enn forventet. Og det er vel ikke så mange E92'er der ute med disse gamle felgene. Hehe. De jeg ser har enten originale felger, eller standard oppsett; Banefelger i 20" osv. Greit å ha noe ikke ALLE har! Felgane satt som et skudd Martin! Takk
Tzunami Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 utrolig tøffe bilder salty! jeg hadde kanskje minsket den svarte kanten litt, men bortsett fra det var de tøffe! det gyldne snitt fungerer bra til bilbilder
Kristian Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Et lite bilde av min idag du som stakk av med denne åsså kvamme ser ut som en fin bil! planer om å få den godkjent?
StigJ Skrevet Juli 23, 2011 Skrevet Juli 23, 2011 Meget pent Geir Anders! Fått bilen lav foran Flott høyde og tøffe hjul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå