Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo bare å vise til e39 m5-felger som er staggered originalt? Evt så får du flere andre hjulsett som er staggered til e39 iallefall...

Skrevet

Dekkdimmensjonene, felgbreddene og innpressene må isåfall være helt likt med M5-felger.

Skrevet

Var tuv godkjente felger ja :) fikk tuv av bbs. Kjempe service av di!

Bt var meeget firkantet. Måtte bytte fra 225 til 235 fremme da det sto i vognkortet, og kjøpe originale bbs spacere på en cm. Bak som kostet fantastiske 1800 kr. :P

Men nå er det endelig godkjent :) siste gang jeg orker og godkjenne felger :P

Skrevet

aldri hørt om..eller sett....å si til oss østlendinger "En av Tromsøs kjente bygg" er som å si til dere nordlendinger "oi se en av de kjente kebabsjappene i oslo"....

Ingen av oss vet hva den adnre prater om :P

Skrevet

F10?

Ja, ikke tvil om det, men hvilken motor ble det?

2010 530d tipper jeg

Dere hadde ganske rett, var vel heller ingen tvil om hva som kom til å bli min neste bil :D Er en BMW 530d Shadowline 8) Er så langt meget fornøyd med bilen, en helt fantastisk oppgradering i forhold til E90en. Ikke gått mer en 46 000 km så er knapt innkjørt :P

post-47692-0-51849700-1400879188_thumb.j

Bildet er hentet fra Facebook siden til forhandleren som hentet den i Tyskland for meg, skal ta ordentlige bilder selv og lage sikkelig tråd.

Skrevet

Gratulerer, nye bilen din har akkurat den motoren en så kapabel og flott BMW fortjener :)

Mange takk Noekult :) Ja motoren passer bilen perfekt, F10 er en tung bil med sine 1,8 tonn så det krever litt motor for at den virkelig skal få "ræva i gir" ;) Men fascinerende nok så bruker den ikke mer en E90en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...