Eystein Ose Skrevet i går, 14:39 Skrevet i går, 14:39 Eugodkjent i 2 nye år😄✅ gnilb, Reef89, Bendik Kjellevold og 19 andre reagerte på dette 22
Saltkjelen Skrevet i går, 15:53 Skrevet i går, 15:53 Jeg blir direkte glad av å se hvordan denne fargen poppe i sollys! Og et av børstraktoren til @Ingvaldsen Stawky, ehaugsnes, papertiger og 21 andre reagerte på dette 22 2
Marius2002 Skrevet i går, 18:08 Skrevet i går, 18:08 Skal over noen strekker i helgen med farevarsel. Så da var pensjonistfelgene på. Forøvrig enda to uker til fronten blir fikset, var over en måned ventetid 😬 Heldigvis så lite merker at kun de trente øyer ser, men såpass mye at det irriterer meg. Det tok jo to uker for Gjensidige å finne ut at det ikke var min skyld, selv om det var åpenlyst (jeg var jo ikke i bilen engang) og det var skrevet skademelding og underskrevet begge parter. Slikt tidsbruk stresser meg. BimmerFan!, Walkabout, ahj og 9 andre reagerte på dette 12
KKME30 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Nyvasket e91 ikveld🤩 BimmerFan!, Stawky, Eystein Ose og 9 andre reagerte på dette 12
m-blå Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden BimmerFan!, Saltkjelen, liffi og 12 andre reagerte på dette 14 1
liffi Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ble stas bil til kjøpesenteret i dag Ampera og Saltkjelen reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå