ahj Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 51 minutter siden, figgen skrev: Morsomt med "rakettmodus" (Launch Control) i en X5. Hvordan funket det? figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 1 minutt siden, ahj skrev: Hvordan funket det? Overraskende bra. Får prøve å filme det neste gang ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 1 time siden, figgen skrev: Morsomt med "rakettmodus" (Launch Control) i en X5. Spennende. Har du prøvd launch control funksjonen? Kommer det opp noen tilleggsfunksjoner som feks tidtagning? Min x4 har nå bikket 3300km så kanskje det er på tide å prøve nå figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikTveit Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 1 time siden, figgen skrev: Morsomt med "rakettmodus" (Launch Control) i en X5. Fjermestad sletta som oppskytningsrampe? figgen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 3 minutter siden, ErikTveit skrev: Fjermestad sletta som oppskytningsrampe? Det er helt korrekt ErikTveit reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 13 minutter siden, rst026 skrev: Spennende. Har du prøvd launch control funksjonen? Kommer det opp noen tilleggsfunksjoner som feks tidtagning? Min x4 har nå bikket 3300km så kanskje det er på tide å prøve nå Jepp. Den er testet 2 ganger. Nei, desverre ingen tidtagning. Det må du nesten hyre inn en copilot for å gjøre Vet at det er mulig å koble iPhonen til bilen og bruke BMW M-Laptimer. Men som nevnt, du bør holde begge hendene på rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) En rask vask Endret Mai 12, 2016 av Kenny_ Gorg og figgen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Ferdig polert og voksa, vært en lang dag Endret Mai 10, 2016 av codex E.H.D, Marius2002, Dark Knight og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dark Knight Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 (endret) Endret Mai 10, 2016 av Dark Knight E.H.D og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Mai 10, 2016 Share Skrevet Mai 10, 2016 Fra dagens fisketur i finværet Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bendik2k Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 En som står klar for å kjøre på arbeid Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rst026 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 20 timer siden, figgen skrev: Jepp. Den er testet 2 ganger. Nei, desverre ingen tidtagning. Det må du nesten hyre inn en copilot for å gjøre Vet at det er mulig å koble iPhonen til bilen og bruke BMW M-Laptimer. Men som nevnt, du bør holde begge hendene på rattet Lurt å holde begge henda på rattet ja. Min er oppgitt til 5,2, men det er nok sikkert med launch control. Ser at du har m-performance pakken. Gjelder det motortuning også? Jeg fikk beskjed av BMW forhandler i Tromsø at m-performance tuning for euro6 motorene ikke var tilgjengelig enda. Kanskje det ikke gjelder alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
figgen Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 1 time siden, rst026 skrev: Lurt å holde begge henda på rattet ja. Min er oppgitt til 5,2, men det er nok sikkert med launch control. Ser at du har m-performance pakken. Gjelder det motortuning også? Jeg fikk beskjed av BMW forhandler i Tromsø at m-performance tuning for euro6 motorene ikke var tilgjengelig enda. Kanskje det ikke gjelder alle 5,2 er meget bra! 0,1 kjappere enn min. Min motor er M50d, altså det vil si at den er tunet fra BMWs M-folk. På samme måte som 3-seriens M3. I korte trekk har dem tatt en 3.0l diesel og dyttet inn 3 turboer. Tror nok du har fått korrekt info fra forhandleren, det er ikke mulig å tune dette opp i etterkant. Sikkert mye pga utslipp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engage92 Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Trenger en vask ser jeg men begynner å bli fornøyd med bilen, har igjen å tone vinduene og få på m-emblem i frontgrill så blir det bra! Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Mai 11, 2016 Share Skrevet Mai 11, 2016 Noe fult i hagen her nå !! Må utvide parkeringa snart danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå