Walkabout Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Justerte den ørlite ned i fronten i dag. Så nå får det være greit så lenge vinterhjulene står på. Blir trist av å se på det her, når du har en så grei bil så bruk et par tusenlapper og kjøper deg noen akseptable felger...
StigJ Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Ser ikke vitsen med å bruke masse penger på nye vinterhjul når det er masse mønster igjen på disse. Stålfelger er i skuddet nå det Har liggende originale kapsler til disse, men synes det ser enda verre ut... Har uansett noen 17" originale M5 felger jeg skal pusse opp til neste vinter.
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Går jo ann å bytte felger men beholde dekka da;)
mxsondre Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Oxford green 2? Den bilen liknet VELDIG på min Stemmer det ja
StigJ Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 Går jo ann å bytte felger men beholde dekka da;) Bruke penger på 16"ere?
Tzunami Skrevet Februar 19, 2012 Skrevet Februar 19, 2012 ja jo altså man får alltids tak i noen billige "dritt"felger
Dr_S Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Justerte den ørlite ned i fronten i dag. Så nå får det være greit så lenge vinterhjulene står på. Blir trist av å se på det her, når du har en så grei bil så bruk et par tusenlapper og kjøper deg noen akseptable felger... Sett i det minste på noen kapsler.....enig med deg, ser jo nitrist ut på såpass ny bil.
bmwkizn Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Hvor fikk du tak i den leppa? Grom E39! Så ikke så vintervennlig ut Men stilig bil
BMW E30 325 Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Ikke si at dette er vinterhjula dine? Feite felger og fin bil;)
RS-Heggem Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 Ikke si at dette er vinterhjula dine? Feite felger og fin bil;) Tusen takk for masse fin skryt av dere. Den er ikke så vintervennlig nei, men den er vel kjørt bare toppen 20 mil siden oktober. Alpina-felgene er vinterhjula mine ja. Ble absolutt ikke verst. Leppa er fra exotics-tuning, men den er fra en nummerert serie på 100 stk, så den er ikke tilgjengelig lengre. Ta dere en tur i tråden min å sjekk den ut. viewtopic.php?f=6&t=183065
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå