Peak Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 [ Bilde ] Nydelig E36, du kjøpte denne av en kar her i Bergen sant? Thank uu, stemmer bra det, handlet for en måndes tid siden. Liker e39´en din også, ser virkelig pen ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 min og pappa sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Hvor da? Har hverken dekkstrekk eller felger som stikker utfor hjulbuene. Bare litt segen bak. Det er jo ikke fjortisstuk? I såfall er det kommet en ny trend jeg ikke har fått med meg. er jo feriestuk med lav bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Feriestuk er mer riktig ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Var ute og knipsa litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Tok noen bilder før bilen ble parkert, og ble ganske fornøyd med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone. her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P Også skjedde dette.. ikke bra med alu muttre på bilen når det er salt på vegen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Tok noen bilder før bilen ble parkert, og ble ganske fornøyd med dette [ Bilde ] Dette kan du bare være fornøyd med, fantastisk bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tok noen bilder før bilen ble parkert, og ble ganske fornøyd med dette [ Bilde ] Outstanding! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone.her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P [ Bilde ] Også skjedde dette.. ikke bra med alu muttre på bilen når det er salt på vegen. [ Bilde ] Sjukt bra det så ut med de mutterene. Ville kanskje kjørt lyst grått senter og polert kant. Men polert alu på vinteren er vel het håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone.her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P [ Bilde ] Også skjedde dette.. ikke bra med alu muttre på bilen når det er salt på vegen. [ Bilde ] Sjukt bra det så ut med de mutterene. Ville kanskje kjørt lyst grått senter og polert kant. Men polert alu på vinteren er vel het håpløst. kommet til å pulverlakke hele felgen.. vil ikke polere på kanten hver uke i saltet.. ellers vil det bli veldig stygt fort:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tok noen bilder før bilen ble parkert, og ble ganske fornøyd med dette [ Bilde ] Dette kan du bare være fornøyd med, fantastisk bilde +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Tok noen bilder før bilen ble parkert, og ble ganske fornøyd med dette [ Bilde ] Fint bilde, og fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 5, 2012 Share Skrevet November 5, 2012 Grattis Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå