Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Hvor da? Har hverken dekkstrekk eller felger som stikker utfor hjulbuene. Bare litt segen bak. Det er jo ikke fjortisstuk? I såfall er det kommet en ny trend jeg ikke har fått med meg. :shock:

er jo feriestuk med lav bak :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone.

her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P

8155715277_dd58f3e478_b.jpg

8155743488_075d69e8dd_b.jpg

8155709943_433dc39f9e_b.jpg

8155707533_bbf5a33136_b.jpg

Også skjedde dette.. ikke bra med alu muttre på bilen når det er salt på vegen.

8155735976_a0100f2c2e_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er da nye vinter felgene mine.. disse er planen og sandblåse og pulverlakke i en mørk gråtone.

her har dere noen kjappe biler jeg tok i går. ikke rein bil men det får vel bare være:P

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Sjukt bra det så ut med de mutterene. Ville kanskje kjørt lyst grått senter og polert kant. Men polert alu på vinteren er vel het håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Sjukt bra det så ut med de mutterene. Ville kanskje kjørt lyst grått senter og polert kant. Men polert alu på vinteren er vel het håpløst.

kommet til å pulverlakke hele felgen.. vil ikke polere på kanten hver uke i saltet.. ellers vil det bli veldig stygt fort:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...