Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
prøvemontering av dtm leppe og style 128

low and slow :o

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Er vel ikke dtm-leppe, men en hamann replica ;)

tøffe felger, på tide at noen her til lands også fikk de på en e39! :):applause:

Skrevet

Såg meget bra ut OveN. Hvis ikke det er alt for store bøyer og kanter på dørtrekkene så skal det gå helt fint å trekke i alcantara. Problemet med alcantara er at det er ikke noe strekk i det.

Jeg tok taktrekket, a- og b stolpene i ene bilen min.

tn_IMG_2826_2.JPG

tn_IMG_2216_4.JPG

Skrevet
Såg meget bra ut OveN. Hvis ikke det er alt for store bøyer og kanter på dørtrekkene så skal det gå helt fint å trekke i alcantara. Problemet med alcantara er at det er ikke noe strekk i det.

Takk! Får se an hvordan det er å få av, mistenker at den delen i stoff er limt på selve dørtrekket. Skal snart av med hele sulamitten for å bytte høyttalere så da får'n se hvor mye knoting det blir for å få løs den stoffdelen også. Blir nok å få noen som veit hva dem driver med til å gjøre selve omtrekkinga. Også må jeg i så fall finne alcantara som matcher det som er på setene.

Detta ble veldig offtopic for denne bildetråden så får hive inn ett bilde til fra i dag som kompensasjon.

o6jkt2xkpeaduixlaam3.jpg

Skrevet
Snøør så satans myyee heer :(

[ Bilde ]

Digg bil :D

Snø :shock::shock:

Takk ;) Ja, er dessverre for mye av det nå!

Ja, heldige er dere som bor lengre ned :P Rart det er så mye forskjell! Brukte to timer på å komme meg fra huset her om dagen, endte til slutt at jeg måtte bli slept opp... Da var jeg mildt sagt forbanna...

Er i aust agder og her er det bikkjekaldt og dritglatt, så lite sommerdekkvær her heller. Bilen blir møkkete 2 min etter vask :(

Huff :P Er bare å glede seg til skikkelig sommer nå!

-

Nydelig E39 ChristerM :)

Skrevet
Er de skrudde eller ser det bare sånn ut? E det kopi an noen BBS felger?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det er ikke skrudde felger nei. Men, du kan bytte ut skruene om du skulle ønske det. Jeg byttet ut fra sølv til gull på min! ;)

Etter dagens vask :)

[ Bilde ]

ser greit altså :D

Hehe, ja ble kjempe fornøyd. 1cm ned forran og 1-2 ned bak, så er vi helt i mål! Vekker en del oppmerksomhet merker jeg etter etter en liten tur nå :P

Snøør så satans myyee heer :(

[ Bilde ]

Digg bil :D

Snø :shock::shock:

Takk ;) Ja, er dessverre for mye av det nå!

-

Nydelig E39 ChristerM :)

Takk takk, APedersen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   2 medlemmer

• Opprett ny...