Frode D Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 [ Bilde ]Gode gamlefar har luftet seg 10mil på BMW-treff i dag Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Den var fin! fortjener gamletypen skilt dog.
Tzunami Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Liten preview fra en shoot jeg og noen kamerater hadde i dag
Kristiansan'årn Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 [ Bilde ]Liten preview fra en shoot jeg og noen kamerater hadde i dag Er så inni satan spent!1 sent from my microwave using tapatalk
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Var noe kjent med det huset i bakgrunnen der, fant ut at det var jo huset som er brukt i TV2 serien "Mot i Brøstet" Kult!!
matsi Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Var noe kjent med det huset i bakgrunnen der, fant ut at det var jo huset som er brukt i TV2 serien "Mot i Brøstet" Kult!! [ Bilde ] Hvor er det ?
tjelle Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Blir litt feil å poste dette her men prøver meg Er det noen som har eller vett hvor det går an å skaffe denne? Er Boltene som holder e36 m3 speilene sammen er ei kule i enden.
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Hvor er det ? Jeg kjørte tilfeldigvis forbi huset på Tåsen i Oslo
SigurdE36 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Var noe kjent med det huset i bakgrunnen der, fant ut at det var jo huset som er brukt i TV2 serien "Mot i Brøstet" Kult!! [ Bilde ] Kult. Skulle vel helst stått en Citroen Xantia utenfor der, var vel det sjefen kjørte
spruddel Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Hvor er det ? Jeg kjørte tilfeldigvis forbi huset på Tåsen i Oslo Jeg jobber der, hadde du giddet og sendt meg nærmere beskrivelse hvor det er på pm? Digger mot i brøstet Kjente det igjen med en gang jeg så bildet, før du skrev TV2-studioet ligger i Nydalen, har jobbet i det bygget, så sikkert derfor de fant et hus litt i nærheten Sigurd: Tror det var det Karl kjørte det ja
Fredrik 90 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Kult. Skulle vel helst stått en Citroen Xantia utenfor der, var vel det sjefen kjørte Karl kjørte Xantia ja, eller Mot i børste bilen som en kompis kaller den Jeg jobber der, hadde du giddet og sendt meg nærmere beskrivelse hvor det er på pm? Digger mot i brøstet Kjente det igjen med en gang jeg så bildet, før du skrev TV2-studioet ligger i Nydalen, har jobbet i det bygget, så sikkert derfor de fant et hus litt i nærheten Sigurd: Tror det var det Karl kjørte det ja Jeg kjørte egentelig forbi der helt tilfeldig, men kjente igjen huset ganske kjapt. Etter å ha sett litt på kartet så må det være Tåsenveien 96, ser ut til å være en tomannsbolig Jeg er fan av Mot i Brøstet selv og synes det var veldig artig å kommer over huset, mange sener og frekvenser er jo spillt inn på utsiden av huset her så det var artig
FredrikE24 Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Tenke seg til at jeg har både jobbet i Mot i Brøstet huset og nabohuset, er det grå du ser til høyre der, 4-mannsbolig! Tenkte ikke over den gang at det var tilfelle. Tåsen består av et ganske stort Altibox felt.
spruddel Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Jøss, hva har du gjort oppi her i dag da Fredrik90? Ca 2-3 minutter fra meg, og kjører i veien rundt der til daglig, men tror faktisk ikke jeg har kjørt akkurat der i Tåsenveien, hadde for litt siden en jobb litt lenger opp i Tåsenveien, mot Carl Kjelsens vei, skal kjøre forbi der snart! Morsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå