Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Hvor er det ? :P

Jeg kjørte tilfeldigvis forbi huset på Tåsen i Oslo :)

Jeg jobber der, hadde du giddet og sendt meg nærmere beskrivelse hvor det er på pm? :) Digger mot i brøstet :D Kjente det igjen med en gang jeg så bildet, før du skrev :) TV2-studioet ligger i Nydalen, har jobbet i det bygget, så sikkert derfor de fant et hus litt i nærheten :)

Sigurd: Tror det var det Karl kjørte det ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Skulle vel helst stått en Citroen Xantia utenfor der, var vel det sjefen kjørte :P

Karl kjørte Xantia ja, eller Mot i børste bilen som en kompis kaller den :P

Jeg jobber der, hadde du giddet og sendt meg nærmere beskrivelse hvor det er på pm? :) Digger mot i brøstet :D Kjente det igjen med en gang jeg så bildet, før du skrev :) TV2-studioet ligger i Nydalen, har jobbet i det bygget, så sikkert derfor de fant et hus litt i nærheten :)

Sigurd: Tror det var det Karl kjørte det ja :D

Jeg kjørte egentelig forbi der helt tilfeldig, men kjente igjen huset ganske kjapt. Etter å ha sett litt på kartet så må det være Tåsenveien 96, ser ut til å være en tomannsbolig :) Jeg er fan av Mot i Brøstet selv og synes det var veldig artig å kommer over huset, mange sener og frekvenser er jo spillt inn på utsiden av huset her så det var artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, hva har du gjort oppi her i dag da Fredrik90? :) Ca 2-3 minutter fra meg, og kjører i veien rundt der til daglig, men tror faktisk ikke jeg har kjørt akkurat der i Tåsenveien, hadde for litt siden en jobb litt lenger opp i Tåsenveien, mot Carl Kjelsens vei, skal kjøre forbi der snart! Morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...