Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Pen bil Fredrik, ser idyllisk ut der nede sørpå ;) Var med å hentet min fars f11 530d xdrive i uka som var, fantastisk bil! Tror han syns det var deilig å komme tilbake til 6er etter en kort periode med firer :) Mye krefter og fantastisk pen gange :)

Mange takk for det. Ja det er ikke så værst synes jeg :) Ingenting slår sekser i disse bilene, har kjørt flere 520d og det funker fint men den får ikke frem F10ens potensiale ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, den ligna skikkelig på min gamle! Er det rødt og grått interiør? Altså grå alcantara og rødt skinn?

Nei sort kjedelig skinn.. Lyktene er forferdelige og felgene er for store men til neste vår skal den vere slik jeg vil ha den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tør å kjøre på den brua ja:) skal vel rives å bygges ny i høst.

Hehe, ja den broa er rimelig spinkel. Søstra min studerer på skolen der også kjørte jeg henne ut dit nå i helgen, fikk fortalt at de skulle begynne på broa nå i September faktisk så jeg måtte ta ett bilde før de river den ;)

Knirka nok godt i konstruksjonen med 1,8 tonn F10 rullende over :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja den broa er rimelig spinkel. Søstra min studerer på skolen der også kjørte jeg henne ut dit nå i helgen, fikk fortalt at de skulle begynne på broa nå i September faktisk så jeg måtte ta ett bilde før de river den ;)

Knirka nok godt i konstruksjonen med 1,8 tonn F10 rullende over :P

Ja når bussen kjørte over der før så kjørte den i oppoverbakke over hele brua. Så helt sinnsykt ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...