Gå til innhold

E46 ///M3 CSL

Syvert
 Share

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Syvert skrev:

Hahaha 😂 spørsmål @Snagg30, når du satte på Carbon boksen hvordan gjorde du det med peilepinnen ? Tungvindt å ut med den ene halvdelen av luftboksen for hvert oljeskift for og sjekke olje peilepinnen….

Jeg elsker alt som er OEM så denne ble montert som vanlig CSL boks - jeg var ikke gira å montere en bevegelig del i karosseriet. Men de fleste stripser vell denne bare mot hjulbuen. Men har ikke du med CSL digital olje leser i tillegg? Mener på jeg kan få kodet dette inn på min men ikke lagt noe mer i det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Snagg30 skrev:

Jeg elsker alt som er OEM så denne ble montert som vanlig CSL boks - jeg var ikke gira å montere en bevegelig del i karosseriet. Men de fleste stripser vell denne bare mot hjulbuen. Men har ikke du med CSL digital olje leser i tillegg? Mener på jeg kan få kodet dette inn på min men ikke lagt noe mer i det. 

Ok, ja stemmer det er digital leser i tillegg, men liker best å bruke peile pinnen igrunn. Ja det får være slik som det er : ) gikk nyaktig 5,5 liter på så veit igrunn det til neste gong. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
2 timer siden, Orjan skrev:

Herlige bilder av herlige biler.

CRX’en var grom 👍 Det kan vel ikke være så mange CRX’er igjen på norske veier?

Nei det er ikkje mange igjen av dei, usikker på antall , fleste har nok fått gjennomgå av tidligere ungdom : ) og rust har vel også tatt knekken på dei fleste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Evenol skrev:

Gromme biler. :) Liker LC'en veldig godt, tøff! Blir nok nyere LC eller Hilux på meg etterhvert også.

Ja eg kommer til å selge LCen og har ein Hilux på hånd : ) men veldig fornøgd med LCen uten tvil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
4 timer siden, Evenol skrev:

Noe nytt @Syvert? Blitt noe Hilux?

Ja her er det litt nytt ja : ) både ein X1 2.0d og ein Hilux litt utenom det vanlige(tilsvarende bil som top gear hadde til Nordpolen for noen år siden) , passet perfekt til elgjakta i år : ) 

IMG_8003.thumb.jpeg.4d80f23879a89d734877f12adc3c4501.jpeg

IMG_7923.thumb.jpeg.2143bf44f03a73a35133fddac240067b.jpeg

IMG_7902.thumb.jpeg.77df0fb98f92741a0ca76ed289a4ca18.jpeg

IMG_7960.thumb.jpeg.525659003f258c1ce715570a847858f2.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Evenol skrev:

Der snakker vi Hilux ja! :) Rått. Er dette AT44?

Hehe nei det er ikkje så  stort ,dette  er AT38 er vanskelig å få godkjent AT 44" egentlig her til lands,  det går men koster skjorta men hadde èin bodd  på Island så hadde det vært drømmen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...