Snagg30 Skrevet Juli 15 Share Skrevet Juli 15 3 minutter siden, Syvert skrev: Hahaha 😂 spørsmål @Snagg30, når du satte på Carbon boksen hvordan gjorde du det med peilepinnen ? Tungvindt å ut med den ene halvdelen av luftboksen for hvert oljeskift for og sjekke olje peilepinnen…. Jeg elsker alt som er OEM så denne ble montert som vanlig CSL boks - jeg var ikke gira å montere en bevegelig del i karosseriet. Men de fleste stripser vell denne bare mot hjulbuen. Men har ikke du med CSL digital olje leser i tillegg? Mener på jeg kan få kodet dette inn på min men ikke lagt noe mer i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juli 15 Forfatter Share Skrevet Juli 15 10 minutter siden, Snagg30 skrev: Jeg elsker alt som er OEM så denne ble montert som vanlig CSL boks - jeg var ikke gira å montere en bevegelig del i karosseriet. Men de fleste stripser vell denne bare mot hjulbuen. Men har ikke du med CSL digital olje leser i tillegg? Mener på jeg kan få kodet dette inn på min men ikke lagt noe mer i det. Ok, ja stemmer det er digital leser i tillegg, men liker best å bruke peile pinnen igrunn. Ja det får være slik som det er : ) gikk nyaktig 5,5 liter på så veit igrunn det til neste gong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 26 Forfatter Share Skrevet September 26 Då fekk eg noen orntlige fotograf bilder av CSLen. Syns det blei bra, er på Gvarv dette ,bilder tatt av Arne Jørgen Enggrav. Tok eit par bilder av crxen og Land cruiseren også.Blei èin del bilder her men det får gå : ) Marius2002, Saltkjelen, hanssae og 29 andre reagerte på dette 29 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet September 26 Share Skrevet September 26 Herlige bilder av herlige biler. CRX’en var grom 👍 Det kan vel ikke være så mange CRX’er igjen på norske veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dusy Skrevet September 26 Share Skrevet September 26 For en nydelig bilpark! 🥰 Utrolig fine bilder også 👌🏾 Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet September 26 Share Skrevet September 26 Gromme biler. Liker LC'en veldig godt, tøff! Blir nok nyere LC eller Hilux på meg etterhvert også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 26 Forfatter Share Skrevet September 26 2 timer siden, Orjan skrev: Herlige bilder av herlige biler. CRX’en var grom 👍 Det kan vel ikke være så mange CRX’er igjen på norske veier? Nei det er ikkje mange igjen av dei, usikker på antall , fleste har nok fått gjennomgå av tidligere ungdom : ) og rust har vel også tatt knekken på dei fleste. Orjan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet September 26 Forfatter Share Skrevet September 26 1 time siden, Evenol skrev: Gromme biler. Liker LC'en veldig godt, tøff! Blir nok nyere LC eller Hilux på meg etterhvert også. Ja eg kommer til å selge LCen og har ein Hilux på hånd : ) men veldig fornøgd med LCen uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet September 26 Share Skrevet September 26 Lekre bilder av lekre biler! Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 3 Share Skrevet Oktober 3 Sweet bilpark! 😄😁 Syvert reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 5 Share Skrevet November 5 Noe nytt @Syvert? Blitt noe Hilux? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 5 Forfatter Share Skrevet November 5 4 timer siden, Evenol skrev: Noe nytt @Syvert? Blitt noe Hilux? Ja her er det litt nytt ja : ) både ein X1 2.0d og ein Hilux litt utenom det vanlige(tilsvarende bil som top gear hadde til Nordpolen for noen år siden) , passet perfekt til elgjakta i år : ) laffe, Evenol, StigJ og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet November 5 Share Skrevet November 5 Der snakker vi Hilux ja! Rått. Er dette AT44? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet November 5 Forfatter Share Skrevet November 5 9 minutter siden, Evenol skrev: Der snakker vi Hilux ja! Rått. Er dette AT44? Hehe nei det er ikkje så stort ,dette er AT38 er vanskelig å få godkjent AT 44" egentlig her til lands, det går men koster skjorta men hadde èin bodd på Island så hadde det vært drømmen. mossing 92 og Evenol reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå