Gå til innhold

Den store finn.no-kupp tråden


316
 Share

Anbefalte innlegg

Nå må du gi deg med offtopic i denne tråden, Fredrik. Denne tråden er for finn.no-kupp, ikke dine foredrag om ymse biler. Les trådtittelen.

Er du moderator? Vil du meg noe sender du en PM eller en mail. Jeg synes forøvrig at du er i overkanten firkantet med din kritikk. Hvordan skal man finne ut om et funn på finn.no er et kupp hvis man ikke kjenner til funnets historie og potensiale?... #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på meninger om modeller, og siden Norstroem spør;

Nei jeg synes ikke (personlig) at e39 540i er noe. Jeg hadde lenge lyst på slik, trodde dette var tøffe biler, men motoren skuffer skikkelig. Det er vanskelig å se at denne og s62 er i samme familie.

En lett trimma 530d går bedre enn 540ia, med et vesentlig mye snillere forbruk. De er også mye billigere i innkjøp.

Til "men jeg liker karakteren i en god sugebensiner", ja det gjør jeg også. Denne er ikke av dem som imponerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke en gæli pris med tanke på tilstanden vi kan se fra bilder, godkjent til 2015. sportstoler, automat og rekke6er så har den høyere egenvekt enn manuell , bra med høye vekter i vognkort, så slipper man å stresse med å overstige vekt. Alt ser originalt ut, og ser ut til å være en uskrudd e30. Ikke mange av de, og går nok ann å prute på den, så ser på den som kupp likevell =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke en strøken e30 med 6er og så lav km.stand burde koste noe mindre.. Sjeldent og finne pene original biler

Strøken er et vidt begrep skjønner jeg,står i annonsen at det er litt rust..

Vet ikke med dere,men etter min erfaring med e30 er det alltid mere rust.

For all del,den så pen ut men beige interiør,320 automat å rust klinger ikke kupp hos meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den m3 en der har jeg vært å sett på, strøkent eksemplar det der! Han har en annen e46 som han kan flytte over motor gir og understell osv og bygge den om vis noen ønsker det, men denne bør vel helst selges som den er syns jeg! Den km standen og så strøken! Er hvertfall ingen u-pris:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den m3 en der har jeg vært å sett på, strøkent eksemplar det der! Han har en annen e46 som han kan flytte over motor gir og understell osv og bygge den om vis noen ønsker det, men denne bør vel helst selges som den er syns jeg! Den km standen og så strøken! Er hvertfall ingen u-pris:-)

Så annonsen igår, og skjønt ingenting med det første. Bra dere løste problemet nå :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...