staM Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Nå må du gi deg med offtopic i denne tråden, Fredrik. Denne tråden er for finn.no-kupp, ikke dine foredrag om ymse biler. Les trådtittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hNorstroem Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 hva tror folk om denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35402690 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Nå må du gi deg med offtopic i denne tråden, Fredrik. Denne tråden er for finn.no-kupp, ikke dine foredrag om ymse biler. Les trådtittelen. Er du moderator? Vil du meg noe sender du en PM eller en mail. Jeg synes forøvrig at du er i overkanten firkantet med din kritikk. Hvordan skal man finne ut om et funn på finn.no er et kupp hvis man ikke kjenner til funnets historie og potensiale?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Mens vi er inne på meninger om modeller, og siden Norstroem spør; Nei jeg synes ikke (personlig) at e39 540i er noe. Jeg hadde lenge lyst på slik, trodde dette var tøffe biler, men motoren skuffer skikkelig. Det er vanskelig å se at denne og s62 er i samme familie. En lett trimma 530d går bedre enn 540ia, med et vesentlig mye snillere forbruk. De er også mye billigere i innkjøp. Til "men jeg liker karakteren i en god sugebensiner", ja det gjør jeg også. Denne er ikke av dem som imponerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Denne er nok et fint e30 prosjekt utgangspunkt! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38892155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Ja,men vil ikke definere det som kupp prismessig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 prisen var vell litt høy ja, men er den strøken så er det vell ikke sååå jævlig? beklager folkens, men jeg synes heller at dere kan finne dere en e36 tråd og diskuter der hvor "stygge" og "tidløse" de er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Synes ikke en strøken e30 med 6er og så lav km.stand burde koste noe mindre.. Sjeldent og finne pene original biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Det er ikke en gæli pris med tanke på tilstanden vi kan se fra bilder, godkjent til 2015. sportstoler, automat og rekke6er så har den høyere egenvekt enn manuell , bra med høye vekter i vognkort, så slipper man å stresse med å overstige vekt. Alt ser originalt ut, og ser ut til å være en uskrudd e30. Ikke mange av de, og går nok ann å prute på den, så ser på den som kupp likevell =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38895364 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Synes ikke en strøken e30 med 6er og så lav km.stand burde koste noe mindre.. Sjeldent og finne pene original biler Strøken er et vidt begrep skjønner jeg,står i annonsen at det er litt rust.. Vet ikke med dere,men etter min erfaring med e30 er det alltid mere rust. For all del,den så pen ut men beige interiør,320 automat å rust klinger ikke kupp hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Hva mener han egentlig med dette? Eller er det bare jeg som er treig i dag? Den kan selges godkjent ombygd for 370.000,- søknad er godkjent, eller 499.000,- som orginal bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38896000 Edit: Ahh.. Ombygd=karosseribytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Desember 16, 2012 Share Skrevet Desember 16, 2012 Jeg også lurte på set, men det betyr vel sikkert at han bruke den som donorbil på en annen e46 eller betale avgiftene som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Den m3 en der har jeg vært å sett på, strøkent eksemplar det der! Han har en annen e46 som han kan flytte over motor gir og understell osv og bygge den om vis noen ønsker det, men denne bør vel helst selges som den er syns jeg! Den km standen og så strøken! Er hvertfall ingen u-pris:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Den m3 en der har jeg vært å sett på, strøkent eksemplar det der! Han har en annen e46 som han kan flytte over motor gir og understell osv og bygge den om vis noen ønsker det, men denne bør vel helst selges som den er syns jeg! Den km standen og så strøken! Er hvertfall ingen u-pris:-) Så annonsen igår, og skjønt ingenting med det første. Bra dere løste problemet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå