Gå til innhold

litt snadder for øyet til mannfolk med bein i nesa (kun stanceworks)


Anbefalte innlegg

Ingenting, altså ikke en verdens ting slår en Singer 911 i mine øyne! Det er snadder for øynene på et annet nivå. For et fokus på detaljer, og bilene ser absolutt helt fantastiske ut! :)

 

singer-911-1.jpg

singer-911-gray-08.jpg

singer-911-gray-01.jpg.pagespeed.ce.O0NC

Singer-911_mp530_pic_78636.jpg

http://lh3.ggpht.com/xRldVLyBJz8H4XI7wzLE2i4Yraro42ZCOw0iQsIssJV1S8hoywaPC-sngyFrIM-Utj--IYM1x8tiWsJ_k6pMom2v=s940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er muligens i minoriteten her... Men jeg ville 100% heller bygget min egen "Frankenstein hot rod" 911 selv. Brukt en chassis fra 964 eller tidligere og valgt de delene, tuning og interiør som jeg selv foretrekker.

 

Jeg har ikke lyst på Singer i det hele tatt. Det jeg har vedlagt (bilde) tiltaler så mye mer. Bare sette seg i bilen og dra på real herjetur uten å tenke på steinsprut og små hull i veien. Komme hjem med utslitte armer etter tung styring og vondt i hodet etter lyden av strake rør og kollapse på senga med et smil.

 

Hadde fått angst om jeg eide en Singer og den hadde fått minste ripe. Vet av erfaring fra 4-serien at når en bil er absolutt strøken så er det ekstremt krevende å holde den i perfekt stand.

post-52793-0-40782900-1442991474_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne hatt en grønn Singer ja...  :love:

Som du sier så er detaljene helt rå. Følger Singer Vehicle Design på Instagram, og der går det mest i detaljbilder av bilene. Det er bare helt rått!

 

Hehe, ja følger dem jeg og, og tror jeg har likt hvert eneste bilde de har lagt ut hittil. Selv den targaen de har bygd er innafor, og targa er noe av det fæleste.. :P 

 

Njaa. Hadde 964 vært 100k billigere hadde jeg satt meg på et fly til Tyskland å hentet en, for jeg tror egentlig at en original en er mer enn bra nok for meg. Singer mener jeg er det ultimate, men den er jo absolutt uoppnåelig for min del, så den får være plakaten på veggen over "den kjedelige standard 964" i garasjen isteden. :) 

 

Det jeg er redd for i en 911 er, 1; jeg får ikke plass, og 2; de er håpløse å kjøre. Men tviler på at jeg får lånt meg en bare for å prøvetur, så må vel bare ta sjansen sikkert. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En 964 er herlig å kjøre, det er ikke trangt som fører i en sånn bil... baksetene derimot er en vits ;)

 

En RS kan være litt i overkant til å putre rundt på veien, med kort styring, null lydisolasjon, +++ Men de er sinnsykt morsome å kjøre da... racebil på skilt...

Er det noe tidspunkt en skal kjøpe 993 eller 964 så er det nå, før de er så dyre at de koster 4 årsløninger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre, da jeg er 188 på sokkelesten, og har litt ekstra til overs ;) 

 

Mener det har vært slike prishopp før, men de har alltid kommet ned igjen, men er ikke sikkert det er tilfellet nå siden hele verden har gått bananas etter luftkjølt 911.. 

Skal bli kvitt lånet på bruksbilen først vertfall. 

 

Baksetene hadde jeg regnet med ja, men er jo forsåvidt vandt til det fra M3n. Er ikke rare plassen der heller. I tillegg har svogeren min en 944 turbo, og der er det og bare to barnestoler. :) Jeg har ikke sånn bil for å pakke den full å dra på sommerferie i :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved bilde så det ikke bare blir snakk i tråden...

 

_MG_3847.jpg

 

 

Prisene på luftkjølt i norge er nå så dårlige at veldig mange av bilene går ut av landet.
De er billigere her hjemme en i europa, spessielt i nederland er de helt gale... Bilene i bildet over her er nå verdt over 200K Euro pr bil...... og fortsatt stigende...

Skulle kjøpt 964 C2 for noen år tilbake når du fikk bra eksemplarer rett under 300.000.. nå må en nok ut med det dobbelte for en C2 og rundt 500 for en C4

993 ligger fortsatt ganske rolig i pris men også disse kommer nok snart godt oppover i pris og er pr.nå dyrere en 996...

Endret av Tyggern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det egentlig bare to ting som gjelder. Porsche 911 og Land Rover Defender. Uansett hvor mye jeg kikker på finn og instagram er det alltid disse to jeg ender opp med som absolutte favoritter.

 

Her er en nüdelish 911 fra dcn.no Kanskje ikke akkurat stance, men den har nå iallfall Rotiform-felger ;)

image.jpg.f6072f970c724a1e940d814465b5cb

 

 

Land_Rover-Defender_110_mp29_pic_82113.j

Denne er vel enda mindre stanc, og passer absolutt ikke inn i tråden her, men du verden for en kul bil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...