Gå til innhold

StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!


StigJ
 Share

Anbefalte innlegg

17 timer siden, StigJ skrev:

Takk for det @carlhaakon:)

Ja den går greit. Bor mer i bilen, det er førerferdighetene det skorter på :P

så du var ute på banen og prøvde deg du og. Fikk du problemer i angsten siden du stoppet der?

Tøft med buret som viser så godt utenfra. 

Så ut som det gikk fort synes da jeg :)

Ja fikk vel tre runder hvor jeg følte det gikk fort også knakk noe ned til kassen så hadde ikke gir rett og slett. fikk til slutt låst den i 5 giret og da var det slutt får min del  :) 

takk :) hyggelig og høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk polert opp F30en i helgen. Så nå er den etter min bruksstandard hvis jeg ser bort i fra de to bulkene jeg fikk med på kjøpet.

Begynte med å fjerne 316i merket. Det hang så dårlig at jeg kunne trekke det av med neglene og fingermakt.

DSC_0074_zps9qii1dim.jpg

Fikk rimelig sjokk da jeg inspiserte hovedlyktene :shock:

Noen gått bananas med isskrape mon tro?

DSC_0079_zpsf41c3hhw.jpg

DSC_0078_zpspsfthrrk.jpg

 

Etter litt forsiktig våtsliping og polering.

DSC_0084_zpscluc236u.jpg

DSC_0083_zps1teqyta2.jpg

 

Så ble favoritten lagt på :D

DSC_0082_zps1vtfnrcf.jpg

 

Fikk ikke tatt noen ferdigbilder siden det ble sent på kveld og det begynte å regne. Bilen til opphavet til voksen i bakgrunnen :P

DSC_0085_zpsm7tq0lcd.jpg

 

Endret av StigJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uten tvil @Gorg Det er en del av de dypeste igjen, men totalen ble mer enn godt nok. Ville ikke ta for mye. Er vel noe UV-beskyttelse på utsiden. Men satser på at alt er godt :)

Var en god del skraper i lakken rundt om. Men fått fjernet mesteparten og dempet de styggeste. Har igjen å ta inni dørene. Er jo skraper der og :(

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del. De fleste enten bryr seg ikke eller legger merke til det. Og kjekt er jo det for de som har kjøpt de. Jeg liker best skiltene slik de er originalt jeg :)

er det noe jeg ville hatt annerledes så var det plastikkskilt på F30en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. ja du kan jo se det på den måten og. For min del så legger jeg fortere merke til skilt som har endret det blå til noe annet enn om det er en blå klatt som de aller fleste andre også kjører rundt med. 

Fikk bestilt meg 45mm H&R senkefjærer i går. Så da blir den lavere om et par uker. Bestilte også noen spacere slik at hjulene også kan bli litt våte når det regner :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • StigJ changed the title to StigJs garasjefyll. E86 Z4 3.0si Coupe & G20 330E. Ny påddebu!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...