Superbeetle Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Visste at dei lyktene ville bli kommentert ja hehe.35% såg voldsomt bra ja, blir nok å ta ut siderutene og levere dei til Riis ja:) Men bakruta må nok bli ganske svart Jeg hadde ca 35% lysgjennomstrømning på denne også! Det blir sort nok når alle rutene er sotet.. Reklamebyrået som jeg brukte la film i en del uten bobler, uten å en gang ut nakkestøttene bak.. Det var imponerende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Januar 2, 2011 Share Skrevet Januar 2, 2011 Godt muligt de ja:) har du peiling på ka tid autoslalom starte igjen? har ganske lyst og prøve litt kjøring der:) nei vett ikje heilt færh, men eg rekna me det e i tiå rondt mai elns du får ta å melda deg inn på www.superstreet.no/forum ! der er det en del snakk om autoslalom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 Får blåse litt liv i denne tråden igjen. Kort fortalt solgte eg bilen i 2011, og angret vel så snart den kjørte ut av tunet, så når eg fekk tilbud om og kjøpe den tilbake så berre måtte eg det. August 2017 kjøpte eg den for 2 gang. Etterpå har gjort litt med den, for og få den heil 100% igjen. Her er etter eg kjøpte den, og har montert nye orginale forskjermer og panser. Står BBS kopi felger på her. Fått tak i org felger. Skulebollen, BjornarHS, StigJ og 9 andre reagerte på dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 Har og hatt storservice på den: -alle oljer og filter - sjekket og justert ventiler - byttet bremser foran og bak - montert ny resturert ratt Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 1, 2019 Share Skrevet Januar 1, 2019 (endret) Pen bil du har! Misunnelig Legg ut noen interiør bilder også Endret Januar 1, 2019 av danskiii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 Nye felger igjen. 18’’ Schmidt felger, men lurer på å bytte dei i nåke anna. E-28 Power!!, Ron Jeremy, BjornarHS og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Januar 1, 2019 Share Skrevet Januar 1, 2019 Saker med liv på bimmers Kjetil 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2019 Hehe, ja e greit å ha for og huska ka ein gjere me bilen og😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Meget pen denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 8, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2019 Takk for det😊 Montering av ny radiator og slanger, nye løpehjul til viftereim, og nye fester til radiatoren. Den orginale var antydning til var begynt og svette, så like greit og bytte den nå. Tar og vekk luftpumpa, har allerede koblet den ifrå, så kan like greit ta den vekk😊 bimmerfun, BjornarHS og hsd reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 9, 2019 Share Skrevet Januar 9, 2019 Nice! steine1989 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 9, 2019 Share Skrevet Januar 9, 2019 Nice bil! Har faktisk ett bilde av bilen fra 2007 .. Husker fra den gang , at E36 Coupe måtte jeg skaffe meg steine1989 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 10, 2019 Share Skrevet Januar 10, 2019 Flott bil! steine1989 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 10, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2019 19 timer siden, bimmerfun skrev: Nice bil! Har faktisk ett bilde av bilen fra 2007 .. Husker fra den gang , at E36 Coupe måtte jeg skaffe meg Takk, husker kor dette er tatt? Tøft å sjå gamle bilder av den:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 12, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2019 Ferdig med radiator, løpehjul og slanger, luftet kjølesystem. Har og byttet alle servoslanger til nye. Nytt deksel under vindusviskere siden det gamle var blitt stygt med tiden.p Ron Jeremy og BjornarHS reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå