Gå til innhold

Nürburgring tråden


SSM
 Share

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 7 months later...

Det så gøy ut! :) Virket som du har grei kontroll på banen, fin kjøring! 

Kjørt mye på banen ? Eller/og har det blitt mange runder på playstation/xbox ? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt! 

Hehe, det hjelper jo på og holde minnet friskt :P banen er jo 99.9% lik som i virkligheten. Er da noe :)

 

Hatt lyst og ta turen ned selv i mange år, men blir aldri til :/ Men plutslig er jeg der tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda kan jo lære hvor svingene går på spill, men likevel får du deg en aha-opplevelse når du kommer ned der.
Den syke høydeforskjellen på banen kommer aldri frem på video eller spill. G-krefter, bakkeløft osv.

Skal ha litt mot og erfaring for å kunne kjøre denne bra, jeg er ikke varm i trøya på banen der fortsatt.

Syntes jeg kjørte fort med M3 3,2 sedanen jeg kjørte der med i 2013, følte ikke jeg kunne kjørt så mye bedre.
Den kjørte jeg 8:51 med. Den var mye lettere og hadde mer motor og bremser enn Touringen jeg har nå.

Kan sterkt anbefale en tur nedover ja, gøy om en ikke har sprek bil også. I fjor hadde jeg to turer, en med MR2 MK3 med 140hk, og en med Volvo V70 D5 AWD. Morro som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Driver å planlegger tur i 2019. Rund midten av Juni. Men blir litt usikker på når det egentlig er turist kjøring? Ifølge hjemmesiden står det at turist kjøring er stengt nesten hele året? Noen som har peiling?

(Tenker å ta båten fra Bergen til Danmark 12.Juni, og hjem igjen 16.Juni (fremme i Bergen 07:30 mandag morgen)).
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datoene er ikke offentliggjort enda, blir først gjort på nyåret en gang.

Generelt er det stort sett alltid åpent hele dagen i helgene, med mindre det er løp, i tillegg noen timer de fleste ettermiddager i ukedagene.

Ellers er det nok i Stavanger båten er kl 07:30, og Bergen litt utover dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...