Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bruker razor deathadder om dagen. Helt ok spør du meg. Ville heller hatt razer abyssus med myke sideputer :)

 

De er ganske lette så til mitt gaming bruk blir det ikke tungt nok. Da er det bedre med en logitech med vekter i.

 

På jobb har jeg en roccat kone. Den er bare å styre unna, skikkelig mangel på kvalitetsfølelse. Rar sensitivitet og veier nada.

Endret av pautomagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte MS Sidewinder da min mx518 tok kvelden. Kanskje litt vel stor, men har 3 sett føtter og en del ulike vekter. Det beste er dog den boksen som kan låse ledningen på plass. Hater når ledningen detter bak bordet og du må dra musa mot deg for å "hente" eller er for lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deathadder er min absolutte favoritt og frykter jeg må ha en slik igjen :)

Den har ikke 233 knapper på alle sider og under samt den sitter knallgodt i hånden og har god følsomhet. Får ta meg en eBay runde etter jul og bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nettleser til surfing på finn. En annen endring som er tragisk, er at utstyrslisten er kommer mellom bildene og teksten. Jeg leser så godt som aldri utstyrslisten da jeg vet som regel hva bilen har utifra modell og bilder.

Jeg syns finn.no har tapt seg enormt ved de siste endringene, og mener det er svært aktuelt med en reklamefinansiert konkurrent slik autodb var for 10 år siden. Har man kapital nok til å sette opp en massiv reklamekampanje for å få høy trafikk, så kommer kundene i starten til å annonsere begge steder såfremt det er gratis.

Man trenger ikke å ta konkurransen på bolig, da det er mer eller mindre kun meglere som annonserer der, og man vil ikke få innpass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetteren min har en 2011 modell E90 med gjenstående nybilgaranti som er gått ca 160 000km.

Nå er det blitt slitasjehull i skinnet på rattet.

Mener eller vet noen av dere om dette burde dekkes av garanti eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold på å glemme å poste datamus og musematte jeg har på jobben.

Skal innrømme at den er ikke helt ergonomisk den musa, men etter et par uker så tenker jeg ikke over det. Blitt vant til. Kan få den til å lyse i lyktene når du beveger rundt på den :D

 

post-83366-0-53045400-1448553989_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men bilen jeg snakker om ble jo kjøpt ny og registrert i 2011...

Altså, det finnes ingen tvil om det er nybilgaranti igjen på bilen for det er det, men jeg lurer på om slitasje på rattet omfattes av garantien...

Endret av -Roger-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener de burde det, men er jo slitasje så tviler på de gjør det.

Det er vel strengt tatt forventet å holde lengre...

Og om han har kjørt med rånestilling har ingenting å si for garantien sin del.

Har aldri sett en plass der det står at man ikke skal holde for lenge på samme plassen på et ratt.

Endret av -Roger-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...