Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei bilfolk!

Jeg feirer ikke jul og har bydd på mitt selskap til Facebook-venna mine som tror eller vet at de vil være alene i jula. Det er hvertfall en bilentusiast som vil menge (julaften), og jeg tenkte en kveld med litt Rally B dokumentar på DVD (av høy kvalitet) og andre videoer og diskusjoner hadde vært kult, samt god mat selvsagt (garanterer ikke typisk julemat, men garanterer uansett god mat!).

Om noen her er i samme situasjon så er det bare å sende meg privatmelding. Vi holder til i Oslo-området og du må være i stand til å komme hit du også. Jeg er litt usikker på hvor vi skal være hen (her hjemme er det opptatt dessverre), men det finner vi ut av.

IMG_3123.jpg

God hjul!

Kjempe bra tiltak! Kudos! [emoji2]

bruk ordentlig apparat så går det som en lek å justere.

har det på jobben, bare plugg inn og vri til du foinenr signal, så trykk neste for å sjekke hvilken sattelitt, så neste for å fininstille.

men har riktignok kødda innimellom endel selv med bra apparat, utrolig hvor lite trær som skal være i veien innimellom.

mest kødne jeg var borti var en stor parabol som skulle ha inn 4 forskjellige satelitter (begge "norske" og noe polske/tyske greier), kødda lenge med å få inn alle 4, men gikk tilslutt :)

Ja, hadde vært flott med ett slikt apperat. Har vel egentlig aldri hatt det 100%, men hadde signal fra begge før jeg demonterte. Ikke det beste signalet, men nok.

Ble et så forbanna dritt vær i dag så jeg får se om jeg får prøvd litt i morra.

Har Dreambox og på den viser det jo SNR, AGC og BER. Nå får jeg ikke SNR høyere enn 50% og AGC rundt 30%. Ikke mye å skryte av... BER er heldigvis 0 da.. [emoji14]

Sent fra min LG-H815 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig forbanna på cdon nå. Bestilte en viktig julegave den 18/12, før fristen for å få pakken til jul gikk ut. I går ble den omsider markert som sendt etter at jeg var i kontakt med kundeservice for å høre om den kom til jul eller ei. Våkner i natt og sjekker tilfeldigvis mailen min, og har da fått mail om at den er kansellert, uten noe videre informasjon. Må da ta kontakt med kundeservice på nytt og får beskjed om at det var en feil på lageret så de hadde egentlig ikke det jeg bestilte på lager likevel. Begynner faen meg å lure på åssen jeg kan få beskjed om at den da er sendt i første omgang. Jævlig tamt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte TV fra hi-fi klubben 27/11 med henting i butikk, fikk hentet den i går kveld... Samme med en pakke til jobben, sjåføren fant ikke frem så i steden for å ringe tok han den med tilbake... Fikk levert den nå etter å ha ringt og mast i en uke! Bare surr med post og leveringer om dagen [emoji12]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den samme selv, eller fikk aldri mailen de bare klarte ikke levere.

Møtte verdens hyggeligste kundekonsulent på chatten til Cdon, og han ga meg masse rabatt på tilsvarende dyrere produkt så jeg ikke skulle betale noe i mellomlegg :) 

Fikk gratis ekspressfrakt og, så varen kom etter 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør ikkje nokke meir enn loverket sei ser du. Om du ikkje får varen innen rimlig tid (aka i dette tilfelet før jul) så SKAL du ha full refound og kompensasjon/erstattning. 

 

Så det er ikkje nokke god service om du trur det, det er det loverket sei ;) 

 

Rart dei ikkje fikset dette med egen rigget transport og bedre produkt til samme pris. her legger du skjebnen til julegaven i deira hender, da må dei for søren klare å levere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...