noekult Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Jeg møtte polisen i en rundkjøring i sta. De snudde og kjørte etter meg. Forstod med en gang at det var meg de skulle ta. Og det var i min egen bimmer. Ikke var det sivilen heller. Jeg klarer ikke å spotte sivil og vet ikke om spesifikke sivilbiler i området heller. En natt kjørte jeg forbi en grå Avensis stv og så innvendig at det satt to menn i 30-40 åra i skinnjakker som begge så samtidig på meg inn i bilen jeg kjørte. Da tenkte jeg "nå kommer dem.." og det gjorde de. Riktig magefølelse for en gangs skyld
-Roger- Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Ja, tenkte å se litt natur på vei hjem.. Har god tid til å stoppe og beundre litt også Men da er faktisk ikke den veien en dum ide å velge foran E16 Skal ikke påstå det er en sånn WOW opplevelse som trollstigen e,l. Men man får for eksempel en ferge inn til Hardanger som kan være en grei pause. Så kjører du langs sjøen mellom bratte fjell innover til Odda, og fra der opp mot fjellet er det noen fosser som mange turister bruker å stoppe ved Når du kommer til Seljord og kjører mot Bø får du en liten strekning med svingete veier som hvertfall alltid får meg til å trekke på smilebåndet noekult reagerte på dette 1
sandersander Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Er det veldig dumt å kjøre med 8.5´´ bak og 8´´ foran på en E34 IX? Har funnet felger jeg har veldig lyst på, men så er det detta med dimensjoner til IX da...
thbrekke Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Jeg har 8,5 og 9,5 bredde på felgene på min E34 ix Men bør være 3 serie innpress på felgene, ix har jo ET 52/54 originalt... VegarVS reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Haha Wicky, noen er jelly Og oh, et utbrudd lignende mitt eget... Skjønner det dog, måtte sikkert lufte litt frustrasjon etter trøbbel med bleieekspressen din Jeg bare spør jeg Plutselig dukker det opp tips jeg ikke hadde tenkt på. Og neste tur blir ikke med lånt bil iaffall. Takk for sivil headsup, skal se etter mørke C-klassen... Jelly blir jeg nok aldri mister. Hvorfor bli sjalu på ting andre har? Er meget fornøyd med det jeg har og jeg har oppnådd Men nei, har ingen interesse eller behov for å blåse ut frustrasjon..Er bare driitlei alle "min bil er best" diskusjonene som florerer konstant. På lik linje med min/fredrik/fredrik90 sine krangler for ett år siden... Ingen bil er best. Hadde den vært best hadde utviklingen stoppet opp, folk hadde aldri kjøpt en annen bil. og verden hadde stagnert. designere hadde mista jobben, utviklere og ingeniører hadde endt på gata uten jobb etc.... Hansh reagerte på dette 1
Nytern Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Jeg er litt lei pengemaset til 316 for å være knusende ærlig.. Ser bare ikke hvordan denne pengeskrytinga/grininga har noe i tulletråden å gjøre.. Eller i offentligheten generelt for den saks skyld.. Oi, nå var jeg streng. Det er bare så.. Ensporet for å bruke en jernbaneterminologi Ja, også hjelper det ikke at han for endel sider tilbake bevisst prøvde å fyre opp til krangel mht rasistiske sleivspark i øst og vest.. Ikke at jeg er moralens høyvokter, men enkelte får tydeligvis mer spillerom enn andre her inne.. Nettopp det er med på å fase meg ut herfra. Kanskje like greit. adne95 reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Er du "jelly" nytern? Men ja det er sant...halvparten av 316 sine innlegg handler om feriepengene, overtidsbetalinga, beste inntjente mnd, og hvor mye han har spart.... og det blir like kjedelig i lengden som mine og f/f90 sine krangler...kan vi slutte så kan vel han også? Sier ikke at det er dumt å skrive hva du har av ting og tang, eller hva man fikk i feriepenger...men....hver dag? ______________________________________________________________________ hva skjer forresten med bimmers sitt uoffisielle la-oss-ta-en-kebab-idag date? Nytern reagerte på dette 1
Nytern Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Nei, om noe synes jeg bare veldig synd på mennesker som baserer lykke på penger og denslags vås. Livet burde være som et hav, men for mange er det mer en veldig veldig veldig liten sølepytt. Dessverre. Hansh, Shattered, Fredrik og 1 annen reagerte på dette 4
sandersander Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Jeg har 8,5 og 9,5 bredde på felgene på min E34 ix Men bør være 3 serie innpress på felgene, ix har jo ET 52/54 originalt... Takk! Vanskelig å finne fine, tidsrikte felger med så høyt innpress, men da har jeg muligens funnet noe endelig. thbrekke reagerte på dette 1
Skårholen Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Nytern han som kjøpte e36n din heter vel tilfeldigvis Fredrik? Nytern reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Nei, om noe synes jeg bare veldig synd på mennesker som baserer lykke på penger og denslags vås. Livet burde være som et hav, men for mange er det mer en veldig veldig veldig liten sølepytt. Dessverre. Jeg sier som Jan Petter Sissener (finansmann, Apothekernes Laboratorium/Alpharma etc.): "Den som har flest penger når man dør vinner". Uttalelsen var ment som en lettere sarkastisk spøk mot deler av finanseliten i Oslo. Penger er kun et av flere midler til å kunne gjøre som man vil og har ingen verdi i seg selv. Jeg vet om nesten like mange ulykkelige rike mennesker som ulykkelige fattige mennesker. Nytern og Hansh reagerte på dette 2
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Bedre å gråte i en ferrari enn å smile i en lada....haha Skulebollen og M|Fjeld reagerte på dette 2
awt Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Apropos alt det der, jeg var på Bavaria i går, og da klargjorde de en 435i xDrive GranCoupé for utlevering til kunde. Tenk å kjøpe en "3-serie" til langt over millionen..
wicky124 Skrevet August 20, 2014 Skrevet August 20, 2014 Er noen som er rare i hodet...får jo nesten en 7serie med diesel og xdrive til den prisen jo...
Anbefalte innlegg