Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Serienummer kan være en duplikat, sleng opp bilde, ser en fake iphone ganske lett. (jobber med mobiler)

Skal slenge opp noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb.. 22 ish..
Skrevet

Mercedes med ASD (Automatic Slip Differentsial) er så forbanna flott!  Blankslitte vinterhjul med så mye gjørme at bilen ikke fjæra en millimeter om man sto i døra og hoppa! Full gass og bilen løsna :)

Skrevet

Ikveld skal jeg skru bil IGJEN... Etter mitt heroiske øyeblikk for noen uker siden der jeg måtte kappe dekkene for å få de av bilen, skal jeg nå igang med å montere nye tåkelys pærer og bytte skiltlys på E klassen, samt bytte skiver og klosser på CLKen.... wish me løkk!

Skrevet

Jeg monterte ekstralys på Benzen i helga, droppa Led-bar til tross for at det er ganske så trendy for øyeblikket. Det lyser rett og slett litt for bredt etter min smak :/

Fikk kliss nye Hella Rallye 3003 til lavpris så tenkte hvorfor ikke få litt lys forran der. Leste noen tester og fikk se at det var disse som lyste smalest og lengst i klassen. Det passer meg ypperlig.

Det er noen viktige ting å huske når man legger opp ekstralys, og det er å ha et høyt kabeltversnitt. Kjører 2,5kvadrat ut til hver av lampene samt 6kvadrat fra batteri til relleet. Målt spenningstap til ca. 0,2 volt, så sier meg fornøyd med det.

Jeg har kun 1,5 kvadrat på ledbaren min men det er av typen som funker mellom 10-30v så da er vel det likegreit med 1,5 kvadrat. Også blir det så vi kobler opp med 2 relèr på den med 4 tusenmetringer. Men de Hella 3003 er de bra? Kunne tenkt meg mer lengde enn jeg allerede har, men hvor langt lyser dine nå?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...