hermanoo90 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Serienummer kan være en duplikat, sleng opp bilde, ser en fake iphone ganske lett. (jobber med mobiler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Serienummer kan være en duplikat, sleng opp bilde, ser en fake iphone ganske lett. (jobber med mobiler)Skal slenge opp noen bilder når jeg kommer hjem fra jobb.. 22 ish.. hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Mercedes med ASD (Automatic Slip Differentsial) er så forbanna flott! Blankslitte vinterhjul med så mye gjørme at bilen ikke fjæra en millimeter om man sto i døra og hoppa! Full gass og bilen løsna FredrikE24 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Skal ha nye sideblinkers foran (har oransje, fysj!), men klarer ikke bestemme meg.. forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Du vet oransje er på mote igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Du vet hvor stygg en E39 prefacelift er? Skal ikke ha noe oransje på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 En E34 hadde aldri satt seg fast heller.... hahahahaha ikke en E34 med Allradantrieb iallefall,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Mennu nei patta tu ki likhea we.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Mennu nei patta tu ki likhea we.... En gang til? :huh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Mennu nei patta tu ki likhea we.... Zer esan nahi duzu? (baskisk for "hva mener du?" hvis ingen forsto det). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 oe siappa nirra.. band karr te norsk likh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Jeg tror vi stopper dette her. Fredrik og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Ikveld skal jeg skru bil IGJEN... Etter mitt heroiske øyeblikk for noen uker siden der jeg måtte kappe dekkene for å få de av bilen, skal jeg nå igang med å montere nye tåkelys pærer og bytte skiltlys på E klassen, samt bytte skiver og klosser på CLKen.... wish me løkk! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Skal ha nye sideblinkers foran (har oransje, fysj!), men klarer ikke bestemme meg.. forslag? De som er utsolgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 18, 2014 Share Skrevet November 18, 2014 Jeg monterte ekstralys på Benzen i helga, droppa Led-bar til tross for at det er ganske så trendy for øyeblikket. Det lyser rett og slett litt for bredt etter min smak :/ Fikk kliss nye Hella Rallye 3003 til lavpris så tenkte hvorfor ikke få litt lys forran der. Leste noen tester og fikk se at det var disse som lyste smalest og lengst i klassen. Det passer meg ypperlig. Det er noen viktige ting å huske når man legger opp ekstralys, og det er å ha et høyt kabeltversnitt. Kjører 2,5kvadrat ut til hver av lampene samt 6kvadrat fra batteri til relleet. Målt spenningstap til ca. 0,2 volt, så sier meg fornøyd med det. Jeg har kun 1,5 kvadrat på ledbaren min men det er av typen som funker mellom 10-30v så da er vel det likegreit med 1,5 kvadrat. Også blir det så vi kobler opp med 2 relèr på den med 4 tusenmetringer. Men de Hella 3003 er de bra? Kunne tenkt meg mer lengde enn jeg allerede har, men hvor langt lyser dine nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg