Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt brukte deler fra koed? Og lag inn bud på varen?

Hvordan er varer i kategorien C?

Ja, flere ganger. Byr alltid det laveste og får alltid den prisen :P

A er bra

B er mnja

C er ikke så bra ettersom jeg har forstått det.

Skrevet

Ja, flere ganger. Byr alltid det laveste og får alltid den prisen :P

A er bra

B er mnja

C er ikke så bra ettersom jeg har forstått det.

Takk for kjapt svar. Så C varer er bare å styre unna? :)

Skrevet

Takk for kjapt svar. Så C varer er bare å styre unna? :)

Kommer litt ann på hva det er og hva grunnen er til at den er merket med C.

Er det en komponent som fungerer 100% og er tipp topp, men har ett knekt feste f.eks så er det bare å kjøre på.

Men er den generelt utslitt/stygg så ville jeg styrt unna, nå vet jo ikke jeg hva du skal kjøpe da :P

Skrevet

Nå tilhører Bentley Volkswagen Group, før dere går videre med den saken. Greit å vite, kanskje :)!

Ja det var jo det som var hele "ironien" også, VAG er glad i gjenbruk selv på eksklusive merker som Bentley ;)

Skrevet

Når det gjelder salg på finn...

Grunnen til at en del vil ta det på telefon er at finn fungerer som en magnet på vattnisser med for mye fritid, så man kan risikere å bruke altfor mye tid på useriøse og til tider idiotiske mailhenvendelser. Jeg skriver alltid at jeg ikke svarer på mail og mail via finn - kun telefon og sms.

Av de mer minneverdige idiotene må være når jeg skulle gi bort 2 sett med felger. Han ene sendte en finn-mail med KUN "kan du levere på Jessheim"....Han andre skulle ha meg til å holde av det andre settet, men siden jeg ikke svarer finn-mail (som det sto klart og tydelig i annonsen) ble han sur, og sendte krasse mail etter at jeg hadde gitt de bort til en som ringte og hentet i løpet av et par timer. Folk er håpløse.

Telefonen er faktisk et meget bra arbeidsverktøy, og de som har telefonskrekk/sosial angst whatever burde revurdere bruken av mail hvis de vil bli tatt seriøst.

Skrevet

Ja det var jo det som var hele "ironien" også, VAG er glad i gjenbruk selv på eksklusive merker som Bentley ;)

Ja, men jeg synes liksom ikke det blir å stjele. Stjele av seg selv da, liksom ;)

Skrevet

Kommer litt ann på hva det er og hva grunnen er til at den er merket med C.

Er det en komponent som fungerer 100% og er tipp topp, men har ett knekt feste f.eks så er det bare å kjøre på.

Men er den generelt utslitt/stygg så ville jeg styrt unna, nå vet jo ikke jeg hva du skal kjøpe da :P

Det er som du sier to knekte fester. Det er en vifteramme med vifte. Hvor vifta fungerer som den skal. Er litt usikker når det kommer til de to festene, om det det er verdt det å ta sjansen på at den passer som den skal. Men til et par hundre kroner er det kanskje verdt det? :)

Skrevet

Har kjøpt ganske mye fra Koed sitt bruktmarked, og ikke brydd meg så veldig mye om karakteren så lenge delen ser grei ut. Kjør på. :)

Når det gjelder salg på finn...
Grunnen til at en del vil ta det på telefon er at finn fungerer som en magnet på vattnisser med for mye fritid, så man kan risikere å bruke altfor mye tid på useriøse og til tider idiotiske mailhenvendelser. Jeg skriver alltid at jeg ikke svarer på mail og mail via finn - kun telefon og sms.
Av de mer minneverdige idiotene må være når jeg skulle gi bort 2 sett med felger. Han ene sendte en finn-mail med KUN "kan du levere på Jessheim"....Han andre skulle ha meg til å holde av det andre settet, men siden jeg ikke svarer finn-mail (som det sto klart og tydelig i annonsen) ble han sur, og sendte krasse mail etter at jeg hadde gitt de bort til en som ringte og hentet i løpet av et par timer. Folk er håpløse.
Telefonen er faktisk et meget bra arbeidsverktøy, og de som har telefonskrekk/sosial angst whatever burde revurdere bruken av mail hvis de vil bli tatt seriøst.

Om noen skriver at mail ikke besvares o.l. respekterer jeg alltid dette, men jeg hadde likevel foretrukket mail, da det er lettere å skrive, man kan enkelt legge til bilder, man unngår normalt evt. problemer med språk/dialekt osv. I tillegg til at man som nevnt har alt skriftlig. SMS blir mye av det samme, men det synes jeg kan bli litt knotete. Om jeg kommer over noe jeg har lyst på og som jeg tror ryker fort ringer jeg for å få gjort handelen fort.

Jeg har ingen restriksjoner på hvordan folk kan kontakte meg, og svarer på det som kommer (jeg vil tross alt selge det jeg legger ut), men jeg er ikke tilgjengelig på telefon/SMS når jeg er på jobb (gjerne to uker i slengen), så da er ofte mail det eneste alternativet.

Skrevet (endret)

Jeg spør en gang til, noen fra Trondheim her :P ?

Kommet inn på NTNU og flytter dit innen 1 måned :D

Hvis noen veit om en hybel eller slikt, så bare rop ut! :D

Endret av hermanoo90
Skrevet

Har kjøpt ganske mye fra Koed sitt bruktmarked, og ikke brydd meg så veldig mye om karakteren så lenge delen ser grei ut. Kjør på. :)

La inn det laveste budet. Så får vi se hva som skjer. Ble selvfølgelig med noen andre deler også

Skrevet

Jeg spør en gang til, noen fra Trondheim her :P ?

Kommet inn på NTNU og flytter dit innen 1 måned :D

Hvis noen veit om en hybel eller slikt, så bare rop ut! :D

Meg, scoot og Otis som jeg vet [emoji4]

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...