Thundercoil Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Passaten sin var helt identisk som den tidligere A6en min fra 1998 hadde Eneste forskjellen er fargen på "girkulen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Aut. girspaken på nyere audi (og den passaten) er så stygt! Ser halvferdig ut og eller som ein spake fra gamle fly... forøvrig noe eg liker hos feks Audi at di har auto start/stop samt kan skifte gir i cruise control med man kasse (tror ikk BMW har det?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Joda de har det (skifte gir med manuell og cc).. iallefall på m57n2 og nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Kunne skifte gir med cruisecontroll på min manuelle E90 325d iallfall Ellers så er det noen ganger tragisk hvor langt VAG går i å hente deler ifra samme hylle, likheten i dette tilfellet er jo bare morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Ellers så er det noen ganger tragisk hvor langt VAG går i å hente deler ifra samme hylle, likheten i dette tilfellet er jo bare morsomt VAG er eksperter på dette, og de er desverre ikke de eneste. Slik blir det når business er viktigere enn produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Cruisekontrollen på mine to biler blir deaktivert når jeg trykker inn clutchen. Begge 2008-modeller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 VAG er eksperter på dette, og de er desverre ikke de eneste. Slik blir det når business er viktigere enn produktet. Ja BMW gjør det jo også med Mini og Rolls Royce, men ikke synlig slik som VAG gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Noen som har noe tøffe BMW wallpaper til mobil? [emoji14] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Skulle likt å sett en slik på gaten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Skulle likt å sett en slik på gaten Så store baller har dessverre ikke BMW... Er forøvrig jævlig irriterende når det endelig har kommet ett sett med 351M felger til salgs, og så svarer ikke selgern på henvendelser. Eneste jeg har gjort er å sende melding og SMS om at jeg vil kjøpe dem, har ikke prutet eller spurt ett eneste spørsmål. Har også forsøkt å ringe men er ingen som svarer, sånt får det til å koke i toppen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Det har jeg vært borti mer en en gang. Jeg har full forståelse for at folk ikke har anledning til å svare innen minuttet, men når noen nylig har lagt noe ut til salgs og aldri svarer blir man lettere irritert. Jeg forstår heller ikke de som på død og liv må ta ting over telefon. I min verden er det mye bedre å ha det skiftlig, både som selger og kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Er forøvrig jævlig irriterende når det endelig har kommet ett sett med 351M felger til salgs, og så svarer ikke selgern på henvendelser. Eneste jeg har gjort er å sende melding og SMS om at jeg vil kjøpe dem, har ikke prutet eller spurt ett eneste spørsmål. Har også forsøkt å ringe men er ingen som svarer, sånt får det til å koke i toppen... Husker jeg fant en oppgradering til stereoanlegget jeg lenge hadde sett etter(et par Klipsch RF-7 Mk1 i kirsebær). Selger svarer ikke på telefon, SMS eller mail, og etter et par timer begynner jeg å gjøre research gjennom alle "kanaler" på nett. Ender med at jeg ringer kona, som igjen fikk han til å ringe meg. Man må bare bruke alle metoder når man skal ha tak i noe "som haster" hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Så store baller har dessverre ikke BMW... Er forøvrig jævlig irriterende når det endelig har kommet ett sett med 351M felger til salgs, og så svarer ikke selgern på henvendelser. Eneste jeg har gjort er å sende melding og SMS om at jeg vil kjøpe dem, har ikke prutet eller spurt ett eneste spørsmål. Har også forsøkt å ringe men er ingen som svarer, sånt får det til å koke i toppen... De til 7000 kr, legg merke til at de er fra en f11 med smalere bakdekk/felg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 Husker jeg fant en oppgradering til stereoanlegget jeg lenge hadde sett etter(et par Klipsch RF-7 Mk1 i kirsebær). Selger svarer ikke på telefon, SMS eller mail, og etter et par timer begynner jeg å gjøre research gjennom alle "kanaler" på nett. Ender med at jeg ringer kona, som igjen fikk han til å ringe meg. Man må bare bruke alle metoder når man skal ha tak i noe "som haster" Han her har oppgitt ett annet nummer i annonsen enn hva han står registret på Gule Sider med, så hører jeg ikke noe ringer jeg det andre nummeret. Gir meg ikke så lett De til 7000 kr, legg merke til at de er fra en f11 med smalere bakdekk/felg. Er 8,5 felger ja, snakket med min dekkleverandør og han mente vi skulle få på 275. Men kan hende 265 holder, skal helst ikke stikke for mye utenfor felgen Men først må selgern våkne opp og få fingern ut av ræva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 17, 2015 Share Skrevet Juli 17, 2015 (endret) Nå tilhører Bentley Volkswagen Group, før dere går videre med den saken. Greit å vite, kanskje ! Hva bør denne koste mener dere? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=61787303&page=4&price_to=210000&sort=7&make=0.749&ref=fas Endret Juli 17, 2015 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg