Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Aut. girspaken på nyere audi (og den passaten) er så stygt! Ser halvferdig ut og eller som ein spake fra gamle fly... forøvrig noe eg liker hos feks Audi at di har auto start/stop samt kan skifte gir i cruise control med man kasse (tror ikk BMW har det?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne skifte gir med cruisecontroll på min manuelle E90 325d iallfall :) Ellers så er det noen ganger tragisk hvor langt VAG går i å hente deler ifra samme hylle, likheten i dette tilfellet er jo bare morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er det noen ganger tragisk hvor langt VAG går i å hente deler ifra samme hylle, likheten i dette tilfellet er jo bare morsomt :P

VAG er eksperter på dette, og de er desverre ikke de eneste.

Slik blir det når business er viktigere enn produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å sett en slik på gaten :)

BMW-Cars-Sexy-Girls-iPhone-iPad-Retina-W

Så store baller har dessverre ikke BMW...

Er forøvrig jævlig irriterende når det endelig har kommet ett sett med 351M felger til salgs, og så svarer ikke selgern på henvendelser. Eneste jeg har gjort er å sende melding og SMS om at jeg vil kjøpe dem, har ikke prutet eller spurt ett eneste spørsmål. Har også forsøkt å ringe men er ingen som svarer, sånt får det til å koke i toppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg vært borti mer en en gang.

Jeg har full forståelse for at folk ikke har anledning til å svare innen minuttet, men når noen nylig har lagt noe ut til salgs og aldri svarer blir man lettere irritert. Jeg forstår heller ikke de som på død og liv må ta ting over telefon. I min verden er det mye bedre å ha det skiftlig, både som selger og kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forøvrig jævlig irriterende når det endelig har kommet ett sett med 351M felger til salgs, og så svarer ikke selgern på henvendelser. Eneste jeg har gjort er å sende melding og SMS om at jeg vil kjøpe dem, har ikke prutet eller spurt ett eneste spørsmål. Har også forsøkt å ringe men er ingen som svarer, sånt får det til å koke i toppen...

Husker jeg fant en oppgradering til stereoanlegget jeg lenge hadde sett etter(et par Klipsch RF-7 Mk1 i kirsebær). Selger svarer ikke på telefon, SMS eller mail, og etter et par timer begynner jeg å gjøre research gjennom alle "kanaler" på nett. Ender med at jeg ringer kona, som igjen fikk han til å ringe meg. Man må bare bruke alle metoder når man skal ha tak i noe "som haster" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så store baller har dessverre ikke BMW...

De til 7000 kr, legg merke til at de er fra en f11 med smalere bakdekk/felg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg fant en oppgradering til stereoanlegget jeg lenge hadde sett etter(et par Klipsch RF-7 Mk1 i kirsebær). Selger svarer ikke på telefon, SMS eller mail, og etter et par timer begynner jeg å gjøre research gjennom alle "kanaler" på nett. Ender med at jeg ringer kona, som igjen fikk han til å ringe meg. Man må bare bruke alle metoder når man skal ha tak i noe "som haster" :D

Han her har oppgitt ett annet nummer i annonsen enn hva han står registret på Gule Sider med, så hører jeg ikke noe ringer jeg det andre nummeret. Gir meg ikke så lett :P

De til 7000 kr, legg merke til at de er fra en f11 med smalere bakdekk/felg.

Er 8,5 felger ja, snakket med min dekkleverandør og han mente vi skulle få på 275. Men kan hende 265 holder, skal helst ikke stikke for mye utenfor felgen ;) Men først må selgern våkne opp og få fingern ut av ræva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...