Thundercoil Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 (endret) @Ahj: Det kan høres riktig ut, ja! Frister, men har vært litt skremt etter erfaringen med dieselbiler, samt nær familie sin erfaring. Hehe. A6, 320d (2 ganger på 198k km), E60 530d (også swirlflaps og 3 stempler) Men samtidig husker jeg ikke å ha lest om turbohavari på disse motorene. Kanskje de er for nye enda. Endret August 1, 2015 av Thundercoil
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Og angående de brukerundersøkelsene... eneste grunnen til at BMW vinner er at bmw-eierne sitter på verksted og har masse tid til å svare på sånt mens merce-eierne er ute og bruker bilen fordi ingenting går galt og at de derfor ikke har tid til å svare på undersøkelser Shattered og Turbo-HF reagerte på dette 2
316 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 (endret) Var på fordtreff med noen fordkamerater i dag, trodde nesten jeg hadde kommet feil da jeg så ut på banen før jeg kom inn, og der så jeg en trimmet Lada NIVA i full fart. At det går an, spesielt!! Endret August 1, 2015 av 316
janerik171187 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Man kan jo ikke ha noe annet en Passat for å tenke sånn Jeg mener at det går litt på hva man vil ha og hva man ønsker av en bil, noen ønsker ett enkelt fremkomstmiddel som gjør jobben og ikke noe mer. Da er smør og brød biler som Avensis, Passat og Mondeo greie. Noen andre ønsker kjøreopplevelsen som vekker gode følelser, følelsen av å eie noe litt spesielt og premium. Da velger man f eks BMW, enten med bakhjulstrekk eller firehjulstrekk. Jeg er av den oppfattelse at livet er for kort til å kjøre kjedelige og dølle biler er utrolig hvor mye glede man kan finne i biler som igrunn ikke er noe spennende. for øyeblikket kjører jeg rundt i en org e30 318i, org bortsett fra stive dempere. har det morro når jeg kjører den på svingete veier, men er da greit ellers og. men skal bytte til is motor kun av den enkle grunn at 1.55 liter på mila er litt mye når jeg kjører med henger tror jeg må titte litt på mekaniske innsprutet på org motoren. har og en 2001 ford ranger (defekt motor for øyeblikket da) har det morro i den og, men da helst på dårlige veier siden da kommer det til rett å ha god fjøringsvei har jo e30 med turbo og, men den hakke vært kjørbar på en stund har kjørt litt div biler, men en bil jeg aldri i verden skal kjøpe meg er avensis, makan til kjedelig bil skal man lete lenge etter kjørte mamma sin til flyplassen og fant ikke noe morro med den, bare gørr kjedelig, og pleier alltid finne et eller annet morro med de fleste biler. holder meg enn sålenge til gamle bmw, neste "drøm" er en e39 530d stasjonsvogn eller e38 730d helst manuell og hengerfeste på begge. må kunne dra e30 på henger vøtt ikke så interresert i dyre biler igrunn, bedre ting å bruke penga på men skulle jeg vinne i lotto så vil jeg ha en i8
Shattered Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 (endret) er utrolig hvor mye glede man kan finne i biler som igrunn ikke er noe spennende. for øyeblikket kjører jeg rundt i en org e30 318i, org bortsett fra stive dempere. har det morro når jeg kjører den på svingete veier, men er da greit ellers og. men skal bytte til is motor kun av den enkle grunn at 1.55 liter på mila er litt mye når jeg kjører med henger tror jeg må titte litt på mekaniske innsprutet på org motoren. har og en 2001 ford ranger (defekt motor for øyeblikket da) har det morro i den og, men da helst på dårlige veier siden da kommer det til rett å ha god fjøringsvei har jo e30 med turbo og, men den hakke vært kjørbar på en stund har kjørt litt div biler, men en bil jeg aldri i verden skal kjøpe meg er avensis, makan til kjedelig bil skal man lete lenge etter kjørte mamma sin til flyplassen og fant ikke noe morro med den, bare gørr kjedelig, og pleier alltid finne et eller annet morro med de fleste biler. holder meg enn sålenge til gamle bmw, neste "drøm" er en e39 530d stasjonsvogn eller e38 730d helst manuell og hengerfeste på begge. må kunne dra e30 på henger vøtt ikke så interresert i dyre biler igrunn, bedre ting å bruke penga på men skulle jeg vinne i lotto så vil jeg ha en i8 Den E38'en er nok dyrere enn du vil, haha! Vet det går stadig vekk noen 525TDS'er på facebook til en slikk og ingenting, som er manuelle. Funker fint til å trekke henger med Hadde en jævlig spesiell drøm i natt. Var i Arendal og skulle besøke F90 av en eller annen grunn, og stakk av før han kom hjem igjen. Gjentok seg 4-5 ganger på rad. Så kjørte jeg hjemover. Haha, merkelig. Endret August 1, 2015 av Shattered Fredrik 90 reagerte på dette 1
janerik171187 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Tipper nok det blir 530d ja da 730d er litt dyr ennå (og stort sett automat)
Haukefer Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Da var man forlovet og.. Noen som har tips til gøye aktiviteter , helst noe som passer for en 2,5 åring, rundt Ålborg, Hjørring eller løkken? Får ta å se i noen brosyrer imorgen. Sent from my iPad using Tapatalk
awt Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Gratulerer/kondolerer alt ettersom. Det finnes ihvertfall tre "family fun park"-er i området der. En i Hirtshals, en i nærheten av Løkken, samt en mellom Frederikshavn og Skagen. Vi har kun vært i sistnevnte, men den var ihvertfall perfekt for barn i den alderen. Diiesel reagerte på dette 1
Daniel. Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Da var man forlovet og.. Noen som har tips til gøye aktiviteter , helst noe som passer for en 2,5 åring, rundt Ålborg, Hjørring eller løkken? Får ta å se i noen brosyrer imorgen. Sent from my iPad using Tapatalk Sjekket på Fårup Sommerland? Har nettopp vært 2 uker i Danmark i nærheten av Løkken. Tror det skal være noen aktiviteter for så små barn. Ikke sikker.
316 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Da var man forlovet og.. Noen som har tips til gøye aktiviteter , helst noe som passer for en 2,5 åring, rundt Ålborg, Hjørring eller løkken? Får ta å se i noen brosyrer imorgen. Sent from my iPad using Tapatalk Gratulerer Aalborg Zoo?
Fredrik 90 Skrevet August 1, 2015 Skrevet August 1, 2015 Hadde en jævlig spesiell drøm i natt. Var i Arendal og skulle besøke F90 av en eller annen grunn, og stakk av før han kom hjem igjen. Gjentok seg 4-5 ganger på rad. Så kjørte jeg hjemover. Haha, merkelig. Haha, så artig da Men om du skulle komme til Arendal å besøke meg så er det ingen grunn til å stikke av altså, jeg biter ikke! Kan bare bli litt amper på "ikke BMW kjørende folk" som disser
Poppy Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 Tipper nok det blir 530d ja da 730d er litt dyr ennå (og stort sett automat) E38 kom bare med automat om jeg ikke tar helt feil..
Daniel. Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 E38 kom bare med automat om jeg ikke tar helt feil.. E38 kom med manuell kasse også.
axept Skrevet August 2, 2015 Skrevet August 2, 2015 Da var man forlovet og.. [emoji14] Noen som har tips til gøye aktiviteter , helst noe som passer for en 2,5 åring, rundt Ålborg, Hjørring eller løkken? Får ta å se i noen brosyrer imorgen. Sent from my iPad using Tapatalk Gratulerer! [emoji484] [emoji1] Aalborg Zoo er faktisk ikke så dumt. Selv om det ikke er så mye aktiviteter så kommer man veldig nær dyrene, da parken er relativt liten. Er ikke som i kr.sand der man må ha "flaks" for å se alle dyra.. Så kan man jo diskutere hvor bra det er for dyrevelferden da... Men den anbefalles viss du bor i Aalborg. Fårup har jeg vært i og mener små unger kan gjøre forskjellige ting der. Men ville sjekket nettsiden for info. Ellers er jo Danmark fullt av parker rundtom og det er ikke lange kjøreturen til mangen av de. [emoji6] [emoji41] Sent fra min LG-D802 via Tapatalk
Anbefalte innlegg