Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som med sikkerhet kan si, at en ombygd bil, godkjent i landet den kjøpes fra, enkelt kan skiltes i Norge? Eller blir det ekstra arbeid med dokumentasjon osv? 

Skrevet (endret)

Hahaha... jeg ler meg ihjel... den 25. september kommer Apple Watch til Danmark og den dyreste "Edition" modellen (42 mm) i 18 karat gull koster intet mindre enn 140000 DKK (172200 NOK)... :stupid:

Endret av Fredrik
Skrevet

Ok, jeg liker Apple produkter og vi har stort sett hele spekteret i hele husstanden. Men den klokken tror jeg, jeg skal styre unna. For det første kan ikke prisen forsvares, deretter designmessig synes jeg ikke den er helt innertier. Men, jeg skal på en eller annen måte få testet en av de rimeligste utgavene før jeg gir min endelige dom. Det må være noe i prisen som kan forsvares??? Ikke det jeg har sett på papiret, men kanskje i det praktiske?

Skrevet

Jeg sitter her og feirer min bursdag og nå etter noen øl fikk jeg beskjed fra Matsrh på forumet(som også sitter her) å hilse til alle Kristiansundere som har BMW-garasje, han synes dere gjør en kul jobb med deres bmwer! For å klargjøre er ikke internett praktisert under festen, men BMW og bimmers kom til samtaleemne! Eska fra forumet er også her! Skål!!!

Skrevet (endret)

Jeg har også div. epleprodukter, men 172K kroner for en digital klokke som har en markedsmessig levetid på 2-3 år er definitivt for mye. De billigere Apple Watch modellene til 3-4K er imidlertid interssante og skal testes ut... :)

Endret av Fredrik
Skrevet

Jeg sitter her og feirer min bursdag og nå etter noen øl fikk jeg beskjed fra Matsrh på forumet(som også sitter her) å hilse til alle Kristiansundere som har BMW-garasje, han synes dere gjør en kul jobb med deres bmwer! For å klargjøre er ikke internett praktisert under festen, men BMW og bimmers kom til samtaleemne! Eska fra forumet er også her! Skål!!!

Hils Mats, kos dere med feiring, og Kristiansund er overvurdert :lol: Neidaaa, mange flinke der ;) 

Skrevet

Jeg har også div. epleprodukter, men 172K kroner for en digital klokke som har en markedsmessig levetid på 2-3 år er definitivt for mye. De billigere Apple Watch modellen til 3-4K er imidlertid interssante og skal testes ut... :)

Du er inne på noe der. Sitat '-markedsmessig levetid på 2-3 år'. Det er vel det som er problemet med "eldre" produkter, at dem etter noen år ikke er kompatibel med siste softvare, derav er produktet ubrukelig? Da tenker jeg på nyutviklede apper tilpasset siste softvare.

Skrevet (endret)

Dem som kjøper ei slik klokke gir seg drallen om hvor mye den koster. Dem har penger, og skal ha det nyeste og det er kundegruppen apple har satt seg som mål. Apple tjener masse penger, og noen får seg ett statussymbol. Både produsent og den aktuelle målgruppen er blide og fornøyde.

Blir som når man diskuterer verditap på en greit specca ny syv serie, dem som faktisk kjøper en slik bil er så godt rusta økonomisk at verditapet ikke er en faktor for dem. :)

Endret av Håskjold
Skrevet

And there she goes

DSC_0352.jpg

Litt vemodig og jeg har ikke BMW lengre, men det blir enten Range Rover eller Porsche til uka og jeg har skikkelig lyst på begge så da er det litt ok allikevel :)

Skrevet

Håskjold. Det finnes mennesker i alle inntektsgrupper som sliter med økonomien pga overforbruk. Forsjellen på de med millionlønn og de uten er ofte mulighetene for å kunne omdisponere pengene, og heller reise på en billigere ferie noen år enn å måtte selge bilen eller gjøre andre synlige grep. Ofte er banken mer villig til å refinansiere huslån, fordi inntekten er høy nok osv.

En 7serie skrives gjerne av med 100-200tusen i året, så inntekten skal være ganske drøy hvis man ikke "merker" den kostnaden..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...