Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrudd Audi i dag. Skulle skifte termostat for en kar, på en Audi 100 2.6. Ikke noe problem tenkte jeg, dette er fort gjort. Skulle likt å finne den tyskeren som fant ut at termostaten skulle stå BAK registerreimen, og smekket han litt på pungen.

Skrevet

Dette er absolutt en smaksak! Men jeg sliter med å se hva som gjør "ringer" så fint på biler som E34 eller E36, har også sett det på prefacelift E53 X5 :roll: Gyselig :evil:

Det funker fint på E36 og alle andre bmw med innkapsla lykter. Angel eyes ble lansert for å fremheve det klassiske BMW utsendet med 4 runde lykter med nyrer imellom. Derfor ser jeg ingenting galt i at folk ettermonterer det på nettopp de bilene som gjorde at BMW så behovet for å introdusere angel eyes.

Selv har jeg framhevd mine 4 runde lykter på e39en med å legge gul film på lykteglassene inni lykta. :)

Skrevet
Det er jo en standard VAG-løsning. De bytter som regel vannpumpe samtidig som regreim.

Vannpumpe er greit, det er jo normalt på en del biler å ta samtidig som reg.reim, men termostat? De bilene jeg har skrudd på tidligere (MB, Mazda, BMW, Peugeot) så er dette alltid greit tilgjengelig.

Skrevet

Et bilde av nye bilen vi fikk på Onsdag :)

Leverte den inn for soting av rutene hele veien frem i går, og fikk tilbake idag.

Kunne vært et hakk mørkere, men vi er superfornøyde! :D

God å kjøre er de og!

3qinagdxcq6g06cdhuc0.jpg

Skrevet
Det er jo, heldigvis, sånn at folk har forskjellig smak. Så slipper alle å ha lik bil.

Men jeg syns det er harry å montere ting som liksom skal få en bil til å se ut som noe annet enn det det er.

Modifiserer jeg en bil er det for å fremheve karaktertrekkene til akkurat denne bilen og det gjør man jo ikke ved å klistre på ting fra en annen.

Det trur jeg faktisk må være noe av det dummeste jeg har hørt på lenge

er mye man kan gjøre som ikke er orginalt som er jævli tøft\pent

+1

Forresten, begynner å bli lei av folk som mener at man skal holde bilene klin orginale. Hva faen er vitsen med det og hva gjør dere her på forumet?

Jaa, skikkelig morro å snakke sammen om bilen når alle ser helt forbanna like ut.

Skrevet

Forresten, begynner å bli lei av folk som mener at man skal holde bilene klin orginale. Hva faen er vitsen med det og hva gjør dere her på forumet?

Jaa, skikkelig morro å snakke sammen om bilen når alle ser helt forbanna like ut.

Hva faen er vitsen med å syte, har du kjøpt en spoiler som noen ikke likte?

Dette er internet, folk sier hva de syns og sånn er det..

Skrevet
Det er jo, heldigvis, sånn at folk har forskjellig smak. Så slipper alle å ha lik bil.

Men jeg syns det er harry å montere ting som liksom skal få en bil til å se ut som noe annet enn det det er.

Modifiserer jeg en bil er det for å fremheve karaktertrekkene til akkurat denne bilen og det gjør man jo ikke ved å klistre på ting fra en annen.

For all del, folk har forskjellige meninger, men av nysjerrighet, hvor går grensen?

Er originale M-speil greit på en ikke-M-bil greit?

Er M-tech-fangere greit? Det ble jo ikke levert originalt på akkurat den bilen (da hadde den hatt det fra fabrikk)

Hva med senking? Ser man bort fra M-tech/sportsunderstell er ikke biler levert originalt med dette heller, og når det attpåtil blir montert på dempere/fjærer fra en tredjeparts-produsent blir det jo enda verre.

Skrevet

Hva faen er vitsen med å syte, har du kjøpt en spoiler som noen ikke likte?

Dette er internet, folk sier hva de syns og sånn er det..

Hva jeg kjøper til min bil er fordi jeg syns det er fint, ikke fordi andre liker det.

Du svarte jo egentlig på ditt eget spørsmål, folk har forskjellige meninger.

Dette er internett? lol, folk sier hva de syns uansett spør du meg.

Skrevet

For all del, folk har forskjellige meninger, men av nysjerrighet, hvor går grensen?

Er originale M-speil greit på en ikke-M-bil greit?

Er M-tech-fangere greit? Det ble jo ikke levert originalt på akkurat den bilen (da hadde den hatt det fra fabrikk)

Hva med senking? Ser man bort fra M-tech/sportsunderstell er ikke biler levert originalt med dette heller, og når det attpåtil blir montert på dempere/fjærer fra en tredjeparts-produsent blir det jo enda verre.

Slapp nu bare av og hor opp bilen din til det ugjenkjennelige hvis du vil :shock:

OK, litt mer seriøst;

er ganske sikker på at jeg snakket først og fremst om lykter, og ikke om fjærer/dempere?

Syns du at man prøver å etterligne feks E91 med å bytte lykter på feks E30?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...