hermanoo90 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Noen som veit hvor lange boltene skal være på Colakork felgene på en E30? Har blanda så mange og husker ikke hvilke bolter som var til dem?
Jørgen Lie Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 spiller da inge rolle, så lenge de stikker litt inn i navet
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 I mangel av norske fiskeboller her i Danmark prøvde vi idag islandske fiskeboller og de smaker helt greit (som fiskeboller pleier å gjøre). Så vet dere det... Tja tjo... Greit å vite. Dog synes jeg Vesterålens Fiskeboller smaker bedre enn konkurrentene. Serveres med baconternnger og poteter. Har dessverre fått med meg at mange ikke kan lage hvit saus fra bunnen av og da velger hvit saus i poseform. Hvit saus laget på kraften av fiskebollene gjør faktisk halve opplevelsen av ett godt hverdagsmåltid. Vesterålens fiskeboller er en stor favoritt her i huset... og det skal være med skikkelig hjemmelaget hvit saus, poteter, gulerøtter og baconterninger. Bilen er rimelig tungt lastet når vi har vært i Norge iom. at vi bl.a pleier å kjøpe 10-12 bokser Vesterålens fiskeboller samt tilsvarende mengder Nora bringebærsyltetøy, Stabburet makrel i tomat og Stabburet leverpostei. I tillegg pleier vi også å kjøpe rikelige mengder med Piano sjokoladepudding og vaniljesaus. Som du sikkert forstår er vi rimelig desperate når vi prøvde oss på islandske fiskeboller, men de smakte faktisk OK...
Robkill Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Henta en liten katt i dag, navnet ble Enzo!
spruddel Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Nååww Søt!! Får komme ut å hilse på han en dag
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Fredrik:Ang det du sa om at du ikke forstår det faktisk står kassettspiller i en 2004 e46.. Se denne: http://www.youtube.com/watch?v=kndbk08u ... re=related Trond Kirkvaag har forresten vanvittig mye bra.. Hehehe... Kirkvaag lagde mye morsomt. Lokalene kjenner jeg igjen... det må være gamle Autostern på Ullevål...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Skulle ha lært litt mere om tørrtrening.... Nå sitter jeg her 3 menstruelle døttre og ei lita ei som bare er trassig og skal teste grensene... HAHAHAHA say whaaat? Jepp, 18, 15, 13 og 7... Ett sota liv, kan man trygt si... Hehehe... jeg har en datter på 18 og en sønn på 8 (samme mor). Jeg er rimelig stolt av begge to, men 18 åringen har helt klart sine håpløse perioder...
Marius2002 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 ... men 18 åringen har helt klart sine håpløse perioder... Jeg har ei søster som nå er fylt 20. Da hun var 18 år hadde vi en Almera. En dag satte hun den i garasjen og når jeg skulle låne den dagen etterpå var bilen umulig å kjøre. I helsike tenkte jeg å stoppet bilen når jeg hadde trillet den ut av garasjen. Joda ene hjulet var rett, mens det andre stod vel i 45 graders vinkel innover, altså i sving. Viste seg at styrestaget på høyre side var bøyd. Jeg gikk for å konfrontere hun med dette, men da fikk jeg til svar at den var perfekt igår og det måtte skjedd over natta. Da sa jeg at bilen har stått urørt i garasjen.. Fikk et endelig svar før døren gikk igjen: "Jeg vet ikke hvordan biler og det der fungerer, men det går tydeligvis an at slikt skjer over natta"
winchester Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 ... men 18 åringen har helt klart sine håpløse perioder... Jeg har ei søster som nå er fylt 20. Da hun var 18 år hadde vi en Almera. En dag satte hun den i garasjen og når jeg skulle låne den dagen etterpå var bilen umulig å kjøre. I helsike tenkte jeg å stoppet bilen når jeg hadde trillet den ut av garasjen. Joda ene hjulet var rett, mens det andre stod vel i 45 graders vinkel innover, altså i sving. Viste seg at styrestaget på høyre side var bøyd. Jeg gikk for å konfrontere hun med dette, men da fikk jeg til svar at den var perfekt igår og det måtte skjedd over natta. Da sa jeg at bilen har stått urørt i garasjen.. Fikk et endelig svar før døren gikk igjen: "Jeg vet ikke hvordan biler og det der fungerer, men det går tydeligvis an at slikt skjer over natta" Moldensere...
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 ... men 18 åringen har helt klart sine håpløse perioder... Jeg har ei søster som nå er fylt 20. Da hun var 18 år hadde vi en Almera. En dag satte hun den i garasjen og når jeg skulle låne den dagen etterpå var bilen umulig å kjøre. I helsike tenkte jeg å stoppet bilen når jeg hadde trillet den ut av garasjen. Joda ene hjulet var rett, mens det andre stod vel i 45 graders vinkel innover, altså i sving. Viste seg at styrestaget på høyre side var bøyd. Jeg gikk for å konfrontere hun med dette, men da fikk jeg til svar at den var perfekt igår og det måtte skjedd over natta. Da sa jeg at bilen har stått urørt i garasjen.. Fikk et endelig svar før døren gikk igjen: "Jeg vet ikke hvordan biler og det der fungerer, men det går tydeligvis an at slikt skjer over natta" Hehehe... jeg har ennå ikke hørt tilsvarende tullball i den helt tunge enden fra vår datter, men det kommer nok. Hun liker forøvrig ikke å kjøre vår BMW. Den er for tung på rattet og den føles gammeldags å kjøre. Interessant... akkurat... den står jo på gigantiske 195/65-15 dekk og har en dieselmotor samt manuelt gear....
flobben Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 ... men 18 åringen har helt klart sine håpløse perioder... Jeg har ei søster som nå er fylt 20. Da hun var 18 år hadde vi en Almera. En dag satte hun den i garasjen og når jeg skulle låne den dagen etterpå var bilen umulig å kjøre. I helsike tenkte jeg å stoppet bilen når jeg hadde trillet den ut av garasjen. Joda ene hjulet var rett, mens det andre stod vel i 45 graders vinkel innover, altså i sving. Viste seg at styrestaget på høyre side var bøyd. Jeg gikk for å konfrontere hun med dette, men da fikk jeg til svar at den var perfekt igår og det måtte skjedd over natta. Da sa jeg at bilen har stått urørt i garasjen.. Fikk et endelig svar før døren gikk igjen: "Jeg vet ikke hvordan biler og det der fungerer, men det går tydeligvis an at slikt skjer over natta" Hehehe... jeg har ennå ikke hørt tilsvarende tullball i den helt tunge enden fra vår datter, men det kommer nok. Hun liker forøvrig ikke å kjøre vår BMW. Den er for tung på rattet og den føles gammeldags å kjøre. Interessant... akkurat... den står jo på gigantiske 195/65-15 dekk og har en dieselmotor samt manuelt gear.... da er det bare en ting å gjøre Fredrik, investere i z4
Fredrik Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Hehehe... jeg har ennå ikke hørt tilsvarende tullball i den helt tunge enden fra vår datter, men det kommer nok. Hun liker forøvrig ikke å kjøre vår BMW. Den er for tung på rattet og den føles gammeldags å kjøre. Interessant... akkurat... den står jo på gigantiske 195/65-15 dekk og har en dieselmotor samt manuelt gear.... da er det bare en ting å gjøre Fredrik, investere i z4 Ja... eller i en Boxster/Cayman. Z4 er forøvrig vår datters drømmebil også. Hun har planer om å studere i Tyskland og tanken er derfor å ha en Z4 som studiebil. Tenk om hun når å kjøpe en Z4 (eller tilsvarende) før meg...
Kjennern Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Jeg aner ikke hvorfor, men dessverre så gikk Madrugada meg litt hus forbi da de var på toppen. Jeg husker at de spilte på Roskilde festivalen i 2003 (kjempeparty), men ellers druknet de litt blandt annen musikk. Jeg rotet imidlertid igjennom noen spillelister på Spotify og plutselig dukket "Majesty" opp igjen. Bang... jeg så plutselig lyset... så utrolig bra. Madrugada var sannelig noe for seg selv i norsk rock... verdensklasse... Da bør du virkelig høre på Navigators også
Fredrik 90 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Ja... eller i en Boxster/Cayman. Z4 er forøvrig vår datters drømmebil også. Hun har planer om å studere i Tyskland og tanken er derfor å ha en Z4 som studiebil. Tenk om hun når å kjøpe en Z4 (eller tilsvarende) før meg... Søstra mi på 16 fant ut at ho ville ha 1967 Chevrolet Impala, men fadern fikk prata ho ifra det med tanke på bensin utgiftene
Kennethe34 Skrevet Desember 17, 2011 Skrevet Desember 17, 2011 Ja... eller i en Boxster/Cayman. Z4 er forøvrig vår datters drømmebil også. Hun har planer om å studere i Tyskland og tanken er derfor å ha en Z4 som studiebil. Tenk om hun når å kjøpe en Z4 (eller tilsvarende) før meg... Søstra mi på 16 fant ut at ho ville ha 1967 Chevrolet Impala, men fadern fikk prata ho ifra det med tanke på bensin utgiftene Søstra di har steike god smak på bil da, 67 Impala er tøffe biler! Hva tror forresten folket om prisen på min E39? Vet det er litt dødt marked for tiden, men vil ikke gi bort bilen heller! http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... on=1007001
Anbefalte innlegg