Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det ikke allverden med snø, bare ett lag med blankis på en stor parkeringsplass ved det lokale kulturhuset. Så jeg tok liksågodt og trykte en god del av kanalen på e39en opp i understeller ved å legge den brei inni hjørnet på fortauskanten :P Var litt glattere enn jeg trodde kan man si :)

Tror ikke det ble skader på rammen, og døren gikk akkurat klar, så kan hende jeg var heldig. Noen som har vært borti det samme og vet hva som må gjøres? Kappe ut det skadde området, sveise inn nytt, og kjøpe nytt panel?

Skrevet
Fy og glatt det er på veia nå! :shock: Sladdeføre! :D

Haha, sladdeføre ja. Men, da må man jo ha BIL.

Hør med ///Barca, kanskje han har en E34 :lol:

Jeg har bil disponibelt jeg, så det er ikke noe problem ;) Og nei, den e34en er ikke i hans eie mere

Skrevet
Apropos alkohol, fikk et glass champagne i går. Husker ikke merket men det var ganske dyrt. Var like lite fantastisk som sist..

Skjønner ikke at champagne liksom skal være festdrikken! Det smaker jo sats!

Skrevet

Ettersom e23'n har et løst svinghjul er det fylla som har vært tingen i dag! Ålreit det, men er begrensa hvor mye man takler av fulle mennesker :|

Skrevet
Samtidig som jeg elsker tuborg juleøl. (er nede i siste boksen min nuh)..

Tror ikke jeg smakte Turborg juleøl i år (fjor). Men Aass julebrygg drakk jeg endel av, det var veldig godt iallefall!

India Pale Ale er litt spesielt, er ikke min favoritt heller. Usikker på om jeg har smakt Ægir sin. Litt sur smak på den kanskje? Jeg har ikke noe finjusterte smaksløker, klarer bare kjenne om noe er godt eller ikke jeg omtrent, og litt grader imellom der.

Men Innis & Gunn Rum Cask anbefales, kjøp neste gang dere er på polet!

Edit så jeg slipper å lage 70 innlegg i tulletråden i kveld:

Julianv; bare tulla litt. Selvsagt har folk forskjellig smak. Men det er noget spesielt at en hel gjeng smaker på alt av Ægir (som er kjent for godt øl) og kun finner en drikkendes! Er det sånn at den gjengen ikke likte øltypene generelt, eller liker dere f.eks porter men fant Ægir sine portere lite tilfredsstillende? Slike mikrobryggeri lager vel skjeldent helt standard pilsner, da de store ofte får det til vel så godt og selger det i store kvanta. Pengene ligger i gode alternative øltyper virker det som. Om det var en hel gjeng som kun drikker pilsner til vanlig, så er det forståelig at alt fra Ægir var piss.

Er det noen flere enn meg som mener ølet skal være lunkent så man får frem den årntlige øllsmaken?

Skrevet
Ettersom e23'n har et løst svinghjul er det fylla som har vært tingen i dag! Ålreit det, men er begrensa hvor mye man takler av fulle mennesker :|

Man mister sutreretten når man er på fylla selv altså :lol:

Hvis det er alternativene man har, fylla eller kjøre bil så må det være trist.

Skrevet
Unnskyld, Lime there is ;)

Visste dere at den skal dyttes nedi tuten, og grunnen til at mexikanerene begynte med det er for å unngå fluer i ølen ? ;)

Jeg har hørt at limen i utgangspunktet ikke skal oppi ølen i det hele tatt. Det ble i utgangspunktet brukt for å renserundt tuten på flaska.

Ser det er flere teorier rundt dette:

Theory #1:

Whenever beer is exposed to sunlight or heat, it develops a skunky taste. This is why most beers on the market are served in dark bottles. Corona is served in a clear bottle. Therefore, the purpose for the lime to be served with the Corona is to mask that skunky taste.

Theory #2:

Serving a lime with a bottle of Corona was originally intended for sanitary purposes. The lime was used to disinfect the rim of the bottle.

Theory #3:

A bartender in Mexico started the trend of serving Corona with a lime because it was the presence of citrus fruit (lime or lemon) that would keep flies away from entering the bottle so that fly spray wouldn’t have to be used. The use of fly spray was blamed for altering the taste of the beer. According to this theory, the lime was just supposed to stay in the neck of the bottle. It was actually tourists whom started pushing the lime into the bottle. Apparently, people of Mexico enjoy their Corona minus the lime.

Theory #4:

The lime in the Corona bottle was a marketing gimmick that stuck with the gringos. That’s why you see limes in all of the Corona bottles in advertisements.

Theory #5:

Limes are a cheap commodity in Mexico therefore they are added to most drinks and not just bottles of Corona.

Uansett passer lime til stort sett ALL lys øl. Jeg har drukket alt fra norsk tuborg, og andre billigøl med lime til stort hell på sommeren :)

Skjønner ikke at champagne liksom skal være festdrikken! Det smaker jo sats!

Da har du smakt billig/dårlig champagne.

Moet

og

Bollinger

er gode. Helst skal champis drikkes av magnumflasker da de er lagret bedre, og får enda bedre smak.

Skrevet
Er hardt å prøve å kjøpe golf 3 i dag altså, sure selgere, og stae som bare det! arg... gir meg ikke med prutinga mi, hahaha :P

Hva i all verden skal du med en golf 3? De er jo urkjedelige.. :P

Skrevet
":3mzk3jx5]
Hørte jeg noen sa sleeper? :D

http://www.stanceworks.com/forums/showt ... hp?t=24046 !

Fra m5 til org. look 8)

Enig med de første i tråden: Idiotisk, og ikke kult på noen som helst måte...

Jeg synes faktisk at konseptet ikke er så dumt, men jeg hadde droppet 520i emblemet. En totalt anonym M5 kan i flere sammenhenger være fornuftig. Spesielt i enkelte sosiale sammenhenger kan en M5 være "over the top". Mange steder betraktes det som litt ufint og lite kultivert å være bilinteressert, men en anonym 5-serie tar ingen notis av. Slikt kan i bl.a jobbsammenheng være avgjørende i land der klassetilhørighet er viktig (type: funksjonærer forventes å kjøre billigere biler med mindre status enn ledere). Dette fenomenet er helt ukjent i Norge, men viktig i land som f.eks Tyskland, Sveits og tildels Danmark.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...