Fredrik Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Det er sko for menn som er trygge på sin egen seksualitet Burlesque (fransk) eller opprinnelig Burlesco (italiensk) betyr "spøk"...
Janthomas Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Programmet burde hete My Pimped Ride Rules istedet. er forsåvidt noen biler med som ikke er pimpet der også! sååå nope:)
Erik89 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei, er det noen her som har kjørt ombord på colorline larvik-hirtshals med senka bil? Hvordan er det å komme seg inn? Skal til danmark i sommer med noen vennepar, og det første jeg blei bekymra for var høyden på bilen Er det rett inn, eller flere høyder (Opp eller ned du kjører i så fall)?
FredrikE24 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei, er det noen her som har kjørt ombord på colorline larvik-hirtshals med senka bil? Hvordan er det å komme seg inn? Skal til danmark i sommer med noen vennepar, og det første jeg blei bekymra for var høyden på bilen Er det rett inn, eller flere høyder (Opp eller ned du kjører i så fall)? Send de en mail og hør, de har nok vært borti lignende tilfeller før!
316 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Avbestilte flybilletten hjem på tirsdag. Tar denne hjem i stedet! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34757735
Jordfræsar Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Programmet burde hete My Pimped Ride Rules istedet. er forsåvidt noen biler med som ikke er pimpet der også! sååå nope:) Noen ja... men de er i stoort undertall. Uansett, no brainer underholdning er det jo! @316: Ja fin presentasjon av bilen sto på sin plass. Penger til bil har de, men ikke fotograf?
Tzunami Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Nei er helt enig med deg! synes nye m5'n er for lite MMMMMMmmm og for mye standard liksom...
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei, er det noen her som har kjørt ombord på colorline larvik-hirtshals med senka bil? Hvordan er det å komme seg inn? Skal til danmark i sommer med noen vennepar, og det første jeg blei bekymra for var høyden på bilen Er det rett inn, eller flere høyder (Opp eller ned du kjører i så fall)? For min del gikk det greit å komme inn. I hirtshals er det belegg på ferjelemmen som minner om sanpapir. Resultat:
hermanoo90 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Den M5`en hadde kjedelige seter ja... men flott bil!!! . Så en Alpina hvit M5 da jeg var i østerrike i Mars, for en lyd!:
awt Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei, er det noen her som har kjørt ombord på colorline larvik-hirtshals med senka bil? Hvordan er det å komme seg inn? Skal til danmark i sommer med noen vennepar, og det første jeg blei bekymra for var høyden på bilen Er det rett inn, eller flere høyder (Opp eller ned du kjører i så fall)? Du kjører opp på ramper og inn i "2. etasje" på land, der er det ikke noe problem. Ombord mener jeg på det er to nivåer igjen, rett frem og opp. Havner du oppe kan du nok få litt problemer, men nede er det ikke noe problem. Om du gir beskjed når du sjekker inn pleier de å være såpass greie at de plasserer deg slik at det går bra. Tok Strømstad-ferjen en gang med Primeraen, og der spurte hun som satt i luken om jeg ville stå nede på grunn av bilen. På Color Line sin ferje fra Hirtshals til Stavanger med samme bil hørte jeg bare "den får vi aldri ned, så den får stå her".
hypah Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Sammenligna med "RS" til audi så ligger Bmw litt etter på seter
Erik89 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Takk for responsen ang ferja Får håpe jeg får en like god opplevelse med ferjefolka som deg, awt
rublings Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Skal bestille ny snekke til bilen nå, men ser at det finnes iallefall 3 forskjellige delenummer. Snekke fra M20 bil, M50 bil og M5. En kompis av meg, Julianv, mener å ha hørt at alle snekkene passer om hverandre. Noen som kan bekrefte dette og evt vet hva som er forskjellene på de? Regner med at M5 snekken har høyere utveksling.
Marius2002 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Var ute på årets første båttur idag Testet også festet for GoPro-kameraet: http://youtu.be/-xPyeSKFNoo Det er bare 25 minutt med kjøring i Molde-fjorden. Musikken er en mix som en kompis har laget, jeg ble klar av å sitte å høre på vindsus kombinert med musikk fra båt-anlegget. Om det passer eller ei er ikke nøye da dette kun var en test
Anbefalte innlegg