Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Faen som jeg hater posten. De klarer nok en gang å ødelegge en vare under transport. Hva faen gjør de på jobb egentlig. Må de brenne i helvete! Jeg var faktisk inne der de sorterer ut posten igår, og jeg ble ikke veldig imponert når jeg så at de kasta ei pakke 2 meter bort i kurven istedetfor å gå... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Nei jeg får heller velge tollpost. 1 dag tidligere på leveranse og behandler pakkene bra. (Bank i bordet).
asv Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Noen som i forbifarten vet hvor mye jeg må demontere på e28'n for å få byttet fjærene?
scoot Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 er vel mye likt E34? Må såfall løsne bremsecaliper + stabstag, så kan du ta ut hele fjørbeinet. Finnes metoder å gjøre det uten og ta det helt ut, men jeg syns det blir lettere å ta ut hele saken.
Zibiri Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Fææn skjer med det landet her... kommer hjem fra jobb, 18 grader, sol og skyfri himmel med null vind, klar for ett av årets store begivenhter typ ute arrangament... Går i dusjen og steker en pizza noe som ikke akkuratt tar lang tid så er det plutselig 9,5 grader, helt over skya og STORM vindhastighet ute... Faen ta jeg flytter til syden...mangler faen meg bare snø nå så tar det hel**te meg kaka...
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Fææn skjer med det landet her... kommer hjem fra jobb, 18 grader, sol og skyfri himmel med null vind, klar for ett av årets store begivenhter typ ute arrangament...Går i dusjen og steker en pizza noe som ikke akkuratt tar lang tid så er det plutselig 9,5 grader, helt over skya og STORM vindhastighet ute... Faen ta jeg flytter til syden...mangler faen meg bare snø nå så tar det hel**te meg kaka... Mai er en ganske uforutsigbar månde nå man tenker på været, og ofte veldig fuktig. Man kan rett og slett risikere å få alle fire årstidene i en og samme månde
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hva synes folket forøvrig om at F20 kommer som 114I med 102 hk? Selv så synes jeg dette blir litt dumt, merket er ikke så "edelt" lengre synes jeg. Men 120d X-drive er jo et lyspunkt da http://www.dn.no/dnBil/article2397029.ece
hermanoo90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hva synes folket forøvrig om at F20 kommer som 114I med 102 hk? Selv så synes jeg dette blir litt dumt, merket er ikke så "edelt" lengre synes jeg. Men 120d X-drive er jo et lyspunkt da http://www.dn.no/dnBil/article2397029.ece F20 har jeg ikke noe sansen for. Liker ikke stylingen, synes BMW har ``bommet`` der, men etter å ha sett så mange Nissan Juke på veien, tviler jeg ikke et sekund på at 1-serien vil selge... At den kommer som 114I er vell greit for dem som ikke behøver motor, og skal ha en så billig bmw 1 serie som mulig, det blir ``Økonomi`` varianten. Samtidig nevner dem at 3.0 liter rekkesekseren skal puttes i 135M så da er det en 1 serie for entusiastene og, men til 1 million tviler jeg på mange eksemplarer i Norge. Da en brukt M5(e60) er billigere.
[space] Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er det bare her, eller har plutselig bimmers begynt å åpne linker på samme fane, og ikke i en ny? Åpnet alltid eksterne lenker i ny fane før... 114i? Neh...
awt Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Det er ikke bare hos deg nei, det skjedde i forbindelse med det som ble gjort her en dag. Klokkeslett viser også på registeringsdatoen, det har det ikke gjort før.
Robkill Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Hva synes folket forøvrig om at F20 kommer som 114I med 102 hk? Selv så synes jeg dette blir litt dumt, merket er ikke så "edelt" lengre synes jeg. Men 120d X-drive er jo et lyspunkt da http://www.dn.no/dnBil/article2397029.ece Synes i grunn det er helt greit, 316 har ligget rundt den effekten i alle tidligere år! Så at det kommer en ny småtass til konene er helt Ok.
Kjennern Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Argh er så utrolig kjett å vente på ny bil!!! Trøster meg med det kommer til å bli nice F10 mandag er vi der!
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Argh er så utrolig kjett å vente på ny bil!!! Trøster meg med det kommer til å bli nice F10 mandag er vi der! Spennende Hva slags motorisering er det snakk om? Har selv sittet utallige timer på Mobile24 å kikka Så har jeg regnet og kalkulert meg fram til at drømmebilen faktisk er innen rekkevidde, særlig etter jeg begynte i ny stilling. MEN så setter fruen seg på bakbeina og forlanger nye 1,5 år med treern, noe som i grunn ikke gjør noe (men F10 liksom, vil ha F10 og ikke E90 ) Selv så har jeg sett meg ut 2010/2011 F10 530d eller 528I, muligens en fullspekka 525d men så har jeg nå fått klar beskjed om at det må bli med drømmen inntil videre Fordelen med å drøye er at de bare blir enda billigere når det blir på tale Edit: For en nydelig E12 316! Er svak for de gamle klassikerne der altså
Kjennern Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Ble en 520da M-Sport med greit utstyr denne gangen. Kjører stort sett på østlandet så vurderte Hk opp mot utstyr. Er en 2011 modell som er Norsk. Liker at de har 5år/200km garanti. Satser på å få betalt den ned på 3-4 år. Så får vi se på mer hk neste gang. Syns faktisk 163 hk gikk like greit som 183 hk versjon. Så ble 163 hk. Fikk faktisk en veldig god pris så gleder meg enormt. De 4 neste dagene kommer til å bli laaaange hehe. Audien jeg har er god altså men må innrømme at Audi blir kjedelig over tid hehe.
Anbefalte innlegg