Yngvejos Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Var det merkepære eller snakker vi noname? Denne er jo kjekk også [ Bilde ] Genialt produkt som gir D1S eller D1R brukere mulighet til å bruke D2S/R pærer. Hvis du er på jakt etter erstattningspærer til ditt D1S system kan du bruke denne basen sammen med hvilke som helst D2S pærer. Og det fungerer like bra som om du hadde kjøpt to nye D1S pærer. Den fungerer slik at man setter inn en D2S pære i basen og vrir rundt og så sitter du med en fullgod D1S pære. De jeg hadde på e30en var av merke xentec. Kosta rundt 200kr for kit med 2 pærer og to ballaster. Her er de jeg har kjøpt til e91. http://www.ebay.com/itm/120859753054?it ... 187wt_1037
carburetion Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Fanken jeg hater eBay egentlig ( LES: ELSKER DET! )Forrige uke kjøpte jeg meg jo moped, og har jo kosa meg litt med Puch'en rundt i byen på disse varme sommerdager. Er jo så mye kjekkere å dure rundt på en moped som nesten ikke bruker suppe, som jeg ikke svetter på og som er gøyal når jeg skal gjøre små ærend. Har jo bagasjebrett så får jo med meg småting Men i dag gikk jeg på eBay smellen - og bestilte meg trimsett til moped for første gang på maaange år. http://www.ebay.com/itm/350562488963?ss ... 1439.l2649 Hihihi, får vi se om den gamle tråmopeden ikke får litt fart på seg. El annlegget er lurt å oppgradera på sånne gamle scooters. Ny coil og ny generator er nesten 1hk meir. Har prøvd trimming på ein sånn Pepsi max 85mod skuter, og da gjekk til helsikken pga råten coil. Har ein 76 Puch DS50. Orginalt hk i disse motorane skal visst ve 0.8hk Blei forsøkt trimming med forrige eigar. Den gjekk orginalt i 60, og etter trimming gjekk den 45. Dette skal jeg forske litt på! Takk for tipset! Ser at en ny coil koster hele 100kr på ebay.de, så er spørs om ikke den får en ny coil. Får se hva jeg klarer å lete opp av generator og coiler til disse. Hovedproblemet er ikke farten, men jeg ønsker at den skal bli sterkere. Derfor jeg kjøpte et komplett sett - siden alt da er beregnet til å fungere sammen : ) Skal du ha sterkare motor så burde du gå opp i størrelse. Den som eg prøvde å trimma monterte eg 70cc og bing forgasser 17mm. Den drog ekstremt godt i oppoverbakken i forhold av min sym jet 50cc. Dette varte då berre ca 1 time då el anlegget blei svidd. http://www.puchverkstan.se/?m=7&s=3&p=17 Side som du får tak i nermast orginale deler. Litt dyrare enn ebay
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Skal du ha sterkare motor så burde du gå opp i størrelse. Den som eg prøvde å trimma monterte eg 70cc og bing forgasser 17mm. Den drog ekstremt godt i oppoverbakken i forhold av min sym jet 50cc. Dette varte då berre ca 1 time då el anlegget blei svidd. http://www.puchverkstan.se/?m=7&s=3&p=17 Side som du får tak i nermast orginale deler. Litt dyrare enn ebay Tøft! Skal se litt! Kitet jeg monterer er 50ccm kit med 15mm Bing gasser, altså ikke noe syke saker her. Mest for å få litt mer kraft i den så den blir enklere og komme seg fram med i normal trafikk uten å lage kø! Skal se om jeg får tak i noe oppgradert generator og coil samtidig
Jørgen Lie Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hehe, er d virkelig snøbygger "nordafær"?? Vært nede i 2-3grader her, med litt blanding av hagl i regnet, men ikke snø altså.. Håper våren kommer hos dere snart
Jordfræsar Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Snødd i harstad og tromsø fikk jeg med meg... sikkert lenger au
Kvasi Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Kommet en ca lik dose flere kvelder på rad nå. Smelter med en gang, men satans førrpulte drit!
316 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Kjørt Trondheim - Oslo i dag. Faen så ubrukelige veier gjennom østerdalen nå. STAKKARS den som kjører der med felger en er glad i.
Fredrik Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 15" felger med mye gummi er både billig og komfortabelt...
Larsinnj Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Å stygt som juling! Edit: Jeg har forresten 15" med mye gummi på hiluxen.. De ser jo litt macho ut da, men det er ikke spesielt billig. Ikke er det spesielt komfortabelt heller.
Erik89 Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Bare lurer, hvordan er bensin prisene i Danmark kontra Norge?
scoot Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Hvorfor har du ikke mer rust på den? Det likte jeg ikke, hilux skal jo ha rust!
Anbefalte innlegg