Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har lest det på mopedportalen. Har FZ selv:)

Hva er navnet ditt på MP da? :P

Ingen som Husker Xplod da? Jeg var jo en av de store når vi starta i 2002 :P

Gleder meg til å hive meg rundt og ta årets poleringsrunde på bilene mine :D

gqdebq7qw43u2rroip00.jpg

Skrevet

Det er kult med 100% LED, men jeg syntes BMW har vært mer heldig med LED-designet (les: coronaringene som ser ut som 3D) på 6 serie F06/F12/F13.. :-k

2012-bmw-6-series-coupe-headlight-1024x640.jpg

Skrevet

Noen som vet om det skjer noe spennende et sted i landet i helgen? Jeg og Robkill vurderer å dra på tur med van'en og trenger et reisemål med litt fart og morro :) Tips?

Skrevet
Har lest det på mopedportalen. Har FZ selv:)

Hva er navnet ditt på MP da? :P

Ingen som Husker Xplod da? Jeg var jo en av de store når vi starta i 2002 :P

Gleder meg til å hive meg rundt og ta årets poleringsrunde på bilene mine :D

[ Bilde ]

Hehe, er det du som er Xplod? Jeg husker deg i allefall ;)

Skrevet
Noen som vet om det skjer noe spennende et sted i landet i helgen? Jeg og Robkill vurderer å dra på tur med van'en og trenger et reisemål med litt fart og morro :) Tips?

Dra til Hunderfossen

Skrevet
Samme som her.. Har ikke posta noe særlig akkurat. Snoker bare rundt og leser :)

Haha! Registrerte meg i 09, og merka fort nedgangen av portalen :P Nå er det bare 4-500 innlegg i døgnet, og de fleste handler om "hvilken dyse?" :P

Skrevet
Nicket ditt da ? Jeg regga meg i 04, og jeg var ... altfor aktiv :P har såpass mange poster på mp.com at det er flaut.

Det fantastiske nicket "Moppisdude"...... Nesten like fantastisk som nicket mitt her på Bimmers... Hadde nok et svakt øyeblikk begge ganger.

Skrevet

Haha, stemmer! 05-07 perioden på Mp var flott. Nå er jeg såpass avdanka at jeg er blitt flyttet til Veteran gruppen, som er like greit, jeg har vel ikke vært den mest aktive moderatoren der de siste 4 åra :P

Skrevet

Dra til Hunderfossen

Drar til Stockholm :D

Edit: Eller Stavanger ser det ut til. Dårlig vær i Sverige :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...