Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk :) Har tenkt litt på brukt, men jeg ønsker en ny klokke... Kanskje jeg er sær, men liker at alle eventuelle riper og bruk kommer fra meg, ikke fra noen som har hatt klokka før :) Har et lite forhold til alle klokkene jeg har hatt, skjønner du...

Tror prisen ligger på rundt 460 Euro. Jeg ønsker å bruke ca. 5000 kr., så det passer bra til mitt budsjett (max 6000 kr., mer har jeg ikke råd til for tiden). Titter litt rundt, så mange fine klokker å velge mellom!

Finner en fin brukererfaring her: http://forums.watchuseek.com/f67/tissot ... 59020.html

Jeg forstår tankegangen. Jeg har akuratt gått til innkjøp av min første "ordentlige" klokke (som har 3-4 ukers leveringstid #-o ).

Valget falt på en Omega speedmaster. Måtte bare ha den pga historien og at den passer like bra til dress som til kjeledress.

I utgangspunktet hadde jeg planer om å kjøpe en brukt, men siden dette er ett ur jeg har planer om å ha til jeg går i jorden bestemte jeg meg for å spytte i noen kroner ekstra og få ett splitter nytt.

35705000-60.jpg

Skrevet

Gjorde en liten test med gopro'en tidligere! Fy flate som youtube kveler kvaliteten! :o

Synd at det regnet, å at bakkene ikke ser så ille ut på film.. :P

Skrevet

Takk :) Har tenkt litt på brukt, men jeg ønsker en ny klokke... Kanskje jeg er sær, men liker at alle eventuelle riper og bruk kommer fra meg, ikke fra noen som har hatt klokka før :) Har et lite forhold til alle klokkene jeg har hatt, skjønner du...

Tror prisen ligger på rundt 460 Euro. Jeg ønsker å bruke ca. 5000 kr., så det passer bra til mitt budsjett (max 6000 kr., mer har jeg ikke råd til for tiden). Titter litt rundt, så mange fine klokker å velge mellom!

Finner en fin brukererfaring her: http://forums.watchuseek.com/f67/tissot ... 59020.html

Jeg forstår tankegangen. Jeg har akuratt gått til innkjøp av min første "ordentlige" klokke (som har 3-4 ukers leveringstid #-o ).

Valget falt på en Omega speedmaster. Måtte bare ha den pga historien og at den passer like bra til dress som til kjeledress.

I utgangspunktet hadde jeg planer om å kjøpe en brukt, men siden dette er ett ur jeg har planer om å ha til jeg går i jorden bestemte jeg meg for å spytte i noen kroner ekstra og få ett splitter nytt.

[ Bilde ]

Åh, den er skikkelig feit! Kunne tenkt meg en selv. Liker "understated" på klokker - gratulerer! :)

Av slike chronographs liker jeg Rolex Daytona best. Sølv med svart lær og svart dial, da er du der!

Edit:

165817_4039981799094_2086737977_n.jpg

550390_4039980919072_425148128_n.jpg

Gutta satser!

Skrevet

Vet ikke hvorfor, men primeren "klompa" seg, bilde kommer. Tips? Går det an å lakke over selv om den har svære, runde flekker, eller blir det bare stygt? :o

KgksI.jpg

Skrevet

:love:

%7Boption%7Dhttp://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/38786_420140387210_2581722_n.jpg' alt='38786_420140387210_2581722_n.jpg'>

Det jeg har funnet ut er at det kvinnelig kjønn særlig bemerker seg hva slags klokke du har på armen om de er på sjekkern.. Da fungerer det bra med en slik :)

Så synes jeg denne er veldig fin! Seamaster

4622_91294972210_6456697_n.jpg

Skrevet

Fyfaaaaen jeg blir så jævli irritert på "kundeservice" diverse steder.

Jeg kjøpte en Lenovo Edge den 29. mai i fjor.

Nå har HDD tatt kvelden og jeg sendte derfor infocare en mail igjennom komplett.no med serienr osv for å registrere sak.

Fikk igjen svar om at garantien på den hadde gått ut 26. Desember i fjor i følge deres databaser.....

Håpløst om det skal være under 7 mnd garanti på ting :)

Om komplett har hatt denne i hylla i 2 år driter jeg egentlig i, en garanti gjelder fra dagen jeg kjøper produktet.

Ait?

Skrevet
Gjorde en liten test med gopro'en tidligere! Fy flate som youtube kveler kvaliteten! :o

Synd at det regnet, å at bakkene ikke ser så ille ut på film.. :P

Umulig å få bakkene til å se bratte ut på film ja.

Gammelluxen min på et tidlig stadium. Fremdeles åpne differ og orginale fjærer med laange sjakler, så var redd for satse så hardt at noe knakk.

Men bevis på at det var bratt selv om det ikke ser sånn ut.. :)

Skrevet

Jeg liker også Omega Speedmaster... den signaliserer et aktivt liv uten å ta helt av. Omega holder i forhold til mange andre klokkeprodusenter en relativt diskret linje. Jeg er i markedet for en ny klokke for første gang på et kvart århundre... :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...