Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått to abs sensorer til e39en nå fra ebay. Begge var defekt.

Får vel bite i det jævlig sure eplet og kjøpe originalt.

Er ikke alt på ebay som er gull nei...

Skrevet

Jepp.

INPA/DIS sier så.

Har også vært til 2 forskjellige biler.. Men leser rundt alle veier nå at billig sensorene er dritt..

Skrevet
Sikkert mobilholder, sånn gummigreie du bare slenger på dashen, så kan du legge mobilen oppå uten at den sklir ;)

de er geniale ;)

Aha! Faen som jeg lurte :)

Festa den på ei skapdør, og lurte på hva den kunne brukes til. Slo opp i bladet for å se om det sto noen forklaring. Nada...

HAHA, nå klarte dama å feste mobilen på skapdøra, og fikk den nesten ikke av igjen :) iPhonen er jo helt glatt bak.

Skrevet

Hihi, tok nettop en sykkel i et lyskryss. Skikkelig mye.

Var en kjip japsechopper men han som kjørte den syns sikkert det var like rævva som om det var en hayabusa.. :)

Skrevet
Hihi, tok nettop en sykkel i et lyskryss. Skikkelig mye.

Var en kjip japsechopper men han som kjørte den syns sikkert det var like rævva som om det var en hayabusa.. :)

Hehe, en liten lyskryss duell er gøyalt. Bare synd vi ikke har lyskryss her i byen :wink: Jeg ble forøvrig stolt over gamle ørn (E34en) her om dagen, den klarte søren meg å holde følge med en helt ny X3 2,0d bortover motorveien her :applause:

Skrevet

Lettere irritert nå.. Vaughn Gittin Jr kjørte inn til 70 poeng med mye korreksjoner og liten vinkel. Aasbø fikk 59.5 med mindre korreksjoner, mer vinkel og bedre kjøring :roll:

Skrevet

Vil tro en x3 er småtung og den har jo 4hjulstrekk å drasse på, men det er alltid gøy å kjøre fra nyere saker som virkelig prøver :)

Har noen x5er og mler på cven fra i vinter og de så like sjokka ut alle sammen.

Skrevet

Jeg hadde en utrolig irriterende VW Polo helt opp i rumpa gjennom store deler av Århus igår. Jeg liker dårlig at folk kjører på den måten og lot idioten kjøre forbi ved første anledning. Så begynte problemene (for ham). På en eller annen måte klarte han å rote det til for seg ved å vingle frem og tilbake mellom kjørefilene og resultatet var at han plutselig var bak meg igjen... uten at jeg gjorde annet enn å følge køen. Da idioten oppdaget dette klikket han totalt og lå omtrent en halv meter bak meg i et par kilometer til vi var ute av sentrum. Jeg hadde lagt merke til at Poloen var en 1,6 TDI... altså 90 HK og tenkte at det ville bli en lett match for min gamle 318d bare veien ble klar. Som tenkt så gjort... hastigheten var 90 Km/t og jeg la ned i 3.gear... full blås på turboen... opp i 4.gear og borte borte var han.

De er kjappe i byen de nye småbilene, men når det gjelder ren kraft i høyere hastigheter kan selv en gammel 318d med 300000 Km på telleren åpenbart være med på leken... :lol:

Skrevet

Er det bare meg eller SUGER de automatiske bilmattevaskerne på Statoil? 20 kr. for polletten og etter min mening hjalp det ingenting, bare at jeg fikk litt såpe og vann på mattene.

Vasket bilen utvendig, og tok i sammen slengen en støvsugings- og mattevaskrunde... Faen meg mye småplukk når man først setter i gang, og den gratis-støvsugern på Statoil var heller ikke mye å skryte av... Drømmer nesten mer om en bilvask konvertert til en garasje enn fete biler! Slitsomt når man bor i leilighet og ikke har tilgang til høyttrykksspyler... Buh :(

Skrevet
Lettere irritert nå.. Vaughn Gittin Jr kjørte inn til 70 poeng med mye korreksjoner og liten vinkel. Aasbø fikk 59.5 med mindre korreksjoner, mer vinkel og bedre kjøring :roll:

Er ikke FØRSTE gangen at han får flere poeng enn andre... Har følt det ihvertfall opp til flere ganger!!!

Skrevet

Så sant Fredrik, gjelder mcer også. Tok igjen en eller annen Rsykkel for endel år siden, 600 sikkert men, han lå i ca 100 og jeg hadde en godt modifisert A3 turbo. Så foten hans gikk på gearpedalen før han dro på, putta audien i 3. og kjørte forbi.

Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...