Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok noen øl på byen tidligere i ettermiddag, var hjemme ved 21-tiden og sovnet på sofan. Våkna rundt midnatt, så nå er min døgnrytme ødelagt. Tar meg noen kalde nå og handler litt på nettet. :-)

Skrevet
Tok noen øl på byen tidligere i ettermiddag, var hjemme ved 21-tiden og sovnet på sofan. Våkna rundt midnatt, så nå er min døgnrytme ødelagt. Tar meg noen kalde nå og handler litt på nettet. :-)

Blir fort overraskelser i posten etter øl og ebay :)

Skrevet

Blir fort overraskelser i posten etter øl og ebay :)

Stemmer... Ingenting er som dagen derpå med skallebank og sjekk av e-post og konto. :-)

Har sitti to netter på rad nå å bestilt noe ræl..

Skrevet
Noen som har sett eller har disse felgene: http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/99186.jpg

Lurte på om jeg skulle kjøpe, men er litt usikker på fargen.. Hvordan blir disse i forhold til en mørk blå E39 ? :roll:

Tror det vil bli tøft med sånne i 18/19" på

E39, men blir kansje finere i sølv, i å med at det er en mørkeblå e39. vet at disse passer som et skudd på en mørkegrønn e36 :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Har blitt dratt langt inn i www'n nå.. Ett produkt som jeg ikke visste fantes! En barberhøvel for å barbere hodet! Jeg foretrekker hår på hodet, men vet det er mange som trives uten...

262diepim1uu2y2gdapc.jpg

Kunne jo hatt noen andre felger da..

Skrevet
Fredrik: Siden vi er inne på MB Diesel, vet du hvor rask W123 300D er fra 0-100?

Det kommer litt an på årsmodell og gearkasse, men 0-100 Km/t på rundt 18-19 sekunder må du regne med. Topphastigheten er 145-150 Km/t.

Når det gjelder de mest populære MB modellene fra 70 og 80-tallet er http://www.mercefreaken.com et godt sted å kikke... :)

Skrevet
Huff, merker det klør etter en annen bil nå, hadde vært utrolig digg og slippe å fylle så forbanna mye bensin :P

Gikk fra E34iAT til 118d, det jeg sparer i drivstoff dekker nesten avdragene på lånet til 1'ern.

---

I am here: http://tapatalk.com/map.php?duv3iv

Hadde jeg hatt såpass med penger hadde nok jeg eid en liten 1serie med diesel nå, men det går ikke :(

Skrevet

Æsj, er 99,99% sikker på at clutchen er gåen.

Kjørte noen folk på fest i natt, så da jeg skulle hjemover igjen, virka det plutselig som om bilen var i fri. Ga litt gass, da gikk den framover. Clutchen tar nesten helt ute, og det stinker svidd clutch. Kom såvidt opp bakken her i 1.gir med bittelitt gass i natt.

Så kommer spørsmålet. Hva skal jeg bestille når jeg skal kjøpe ny?

Skrevet

På en 316i trenger du jo ikke no spesielt heftig. SACHS og LUK som de selger overalt duger garantert. Husk å bestill komplett clutch og se etter oljelekkasjer når du har det nede :wink:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...