Kvasi Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Satan i hælvete Prodigy, live.. Udiskuterbart det grommeste ever..
Yngvejos Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Så satt jeg her i Abu Dhabi igjen for ett par ukers kurs. Det var rundt 40 grader her på morgenkvisten og nå blir de to første opplæringsdagene kuttet pga noen muslimske helligdager. Kommer til å dø av kjedsomhet her.
FredrikE24 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Så satt jeg her i Abu Dhabi igjen for ett par ukers kurs. Det var rundt 40 grader her på morgenkvisten og nå blir de to første opplæringsdagene kuttet pga noen muslimske helligdager.Kommer til å dø av kjedsomhet her. Abu Dhabi ja, fattern har vært der en del ganger.. Lå på stranda "vinterstid" med overskyet vær og ble svidd etter en halvtime..
hermanoo90 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Må være mange fine biler å se der? Ja det er ''Eid'' eller ''Id'' som noen kaller det for muslimer over hele verden nå, det feires at fastemåneden Ramadan er over.
Ostnes Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Tror jeg også skal bli muslim etter alle de matbildene du legger ut på instagram, Hermanoo..
Fredrik Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Det er godt at det snart er jul. På disse breddegrader er det nå sommer og sol (28 grader i skyggen her i Århus nå)... og dermed har man ikke tid til faste og store gastronomiske utskeielser...
noekult Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Har spist og spist og spist. Eid = epic meal time! Eid mubarak til forumets muslimske medentusiaster
Mantis Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Sunmøre e det bare dritt, blåse som eff Blåser det her nå? Vindstille som bare det her i Ålesund. Var på Avicii på fredag. Det tok av! Dro for å hente noen venninder fra konsert i går. Mye biler og fulle folk. Jævlig irriterende med folk som skal begynne å rive opp bildørene dine for å rølpe inn i bilen om de har plass til flere folk fordi de ikke klarer å få tak i taxi eller noen folk som kan kjøre. Sto en E39 å blokkerte så og si hele veibanen rett foran stadion også. Steg røyk som faen av bilen, men kom fram til at det måtte være damp på grunn av lite lukt. Regna jo som FAEN også må være rimelig knekken å få full trøbbel der. Feil sted og tid kan man si. Kanskje noen her inne sin? Relativt "jallastyla" med mye flassing på framfanger og noen m-logo opplegg. Sikkert fra Ulsteinvik eller der omkring
Eystein Ose Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Hahah, møtte den e39'en på sulesundet når jeg venta på ferga til hareid igår! Så var nokk fra det området ja!
M|Fjeld Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Har spist og spist og spist. Eid = epic meal time!Eid mubarak til forumets muslimske medentusiaster
Skaar Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Tror (desverre) den bilen hører til i Fosnavåg. Blå LED-lys i front, og BMW med "tribalskrift" på bakrutesenkeren? Og ikke minst en eksos der man kan grille loffen sin? Prodigy på torsdag var forresten beste konserten på hele Jugendfest, enormt mye energi i omløp. Avicii var også helt greit, er ikke helt fan av den typen musikk, men var mye folk i sving. Igår orket jeg ikke å ta turen, regnet jo bortover til tider
Shattered Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Prøvde å montere sideskjørtet i varmen i dag. Viste seg at jeg manger 2-3 klips, rett inn på GS og fiks. Håper jeg får fiksa det før fredag!
Mantis Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Det pissregna og var mørkt, så fikk ikke studert den BMW-en så nøye. Det som er litt morsomt er at fruen satt framme og la også merke til bilen.. hun spurte søtt "Er det en sånn M5? " Måtte jo forklare og understreke tydelig at det der ikke var noe M5 Fikk ikke dratt på torsdag på grunn av jobb og den slags, men følte Avicii og "du måste flytta på dej!" veide fint opp for torsdagen.
Anbefalte innlegg