spruddel Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Forskjellen på over- og undereksponert? Hvordan endres det?
Jørgen Lie Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Overeksponert betyr at bildet har alt for mange lyse pariter, som gjerne kalles og være utbrent. Det er så lyst at selv om du eksponerer nedover, så vil du ikke klare og hente så mye at det ikke blir for lyst... Undereksponere er når bildet er mørkere enn det det egentlig skal være, og da kan du gjøre omvendt, med å justere eksponeringen oppover for å hente lys. (I redigeringsprogram)
Marius2002 Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Noen her som har prøvd dette? Gjelder LMM. http://www.ehow.com/how_5163433_repair- ... ensor.html Edit: Men der sier dem at man kun skal bruke én type spray, mens i de andre sier man at man kan bruke slik spray for rengjøring av elektroniske komponenter.
noekult Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Disse er det nok ikke så mange av her til lands. Dessverre har den helt feil girkasse til å være en slik bil etter mitt syn. 1430 kg.!
Kjexx Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Med bimmern kan jeg ha tillat vogntogvekt 4210 kg... Er ikke tillat totalvekt 3500?
Kjexx Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Aha. Er det bare meg eller er det fler som syns at z3 er gay..
Nytern Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Nja, nå er ikke V50 den mest mandige bilen jeg vet om heller Jaaada, 1-serie er feminisme på hjul og Ladaen er stygg!
Jordfræsar Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Nja, nå er ikke V50 den mest mandige bilen jeg vet om heller Jaaada, 1-serie er feminisme på hjul og Ladaen er stygg! HEJ! Ikke E82 takk
Fredrik Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Jaaada, 1-serie er feminisme på hjul og Ladaen er stygg! Ladaen er i det minste skikkelig mandig. Kun nostalgiske russere og ordentlige menn kjører slike biler. De formelig oser (iallefall mentalt) av gammel Petterøe´s 3, wonderboms og billig Williams Ice Blue aftershave fra S-laget. Ikke noe fisefint urban multi ditt & datt der i gården...
noekult Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Jeg syns slik klassisk Lada i sedanutgave er dritkul jeg... Smiler hvertfall alltid når jeg spotter en Virker som alle eiere har kule personligheter.
Yngvejos Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Aha. Er det bare meg eller er det fler som syns at z3 er gay.. Z3 roadster er litt gay, mens Z3 coupe er så maskulint som det kan bli.
Kjexx Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Nja, nå er ikke V50 den mest mandige bilen jeg vet om heller Jaaada, 1-serie er feminisme på hjul og Ladaen er stygg! Nja det er jo kona sin så... Jeg kjører jo e38.
Fredrik Skrevet August 26, 2012 Skrevet August 26, 2012 Jeg syns slik klassisk Lada i sedanutgave er dritkul jeg... Smiler hvertfall alltid når jeg spotter en Virker som alle eiere har kule personligheter. Helt klart og man bør nok være litt original for å kjøre en Lada Riva eller Niva. Jeg har alltid likt disse bilmodellene. De var/er på mange måter russernes svar på Mercedes-Benz W123 (Riva´en er faktisk eldre iom. at den er basert på Fiat 126 anno 1966). Lada er no-nonsens bruksbiler i "beste keep it simple" tradisjon. Kommer man langt nok ut på landet bak Uralfjellene i Rusland eller befinner seg i den østlige delen av den anatolske høysletten i Tyrkia... er ikke en BMW spesielt fornuft å ha hvis den ikke går som den skal. En Lada derimot kan repareres med strikk, binders og Gaffateip...
Anbefalte innlegg