Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hmm.. Har fått tilbud om en 2001 525tdsa facelift. Sølvgrå..sort skinn. Navi..tlf..egentlig det meste av utstyr uten regnsensor.. Meget pen og veldholdt bil.. Ser tilnermet strøken ut..Servicer fulgt.. Gått 186.000km.. Hva kan noe sånt være verd? En eldre kollega som skal selge. Har sett litt på Finn.no..Men prisene er veldig variable :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper folk lakk til bilene sine? Har kjøpt fra koed tidligere, men de leverer så små spraybokser. Vil gjerne ha en 0,5 liter sprayboks med bilens lakkkode.

Tiller billakk i Trondheim er bra ;) Leverer det du vil innen lakk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den va feit, så vidt jeg kan bedømme er det en Hydrokopp som jeg overlegent foretrekker foran den bleike kopien Statoilkoppen. Tenk at staten prøver å lokke deg til å bli gjenganger på nazistasjonene deres med et så simpelt middel som kaffe! Syns de ikke at vi jobber nok.. Nei det gjør de ikke, drikk kaffe på Statoil og jobb myye mer, kanskje oppnår du å betale 90% i skatt og avgifter til slutt.

Og bedre blir det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk og være bil interisert og like en sånn tragisk bil.. :lol: Han ser jo forholdsvis ung ut, men tror han må være minst 60 i hodet.. :lol: Sauetrekk på setet og greier.. :P

Da ville jeg heller hatt en gammel lada :mrgreen:

Jeg vil nå heller si at han helt tydelig er litt mer original enn de aller fleste. Jeg liker folk som både vil og tør å gå egne veier... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk og være bil interisert og like en sånn tragisk bil.. :lol: Han ser jo forholdsvis ung ut, men tror han må være minst 60 i hodet.. :lol: Sauetrekk på setet og greier.. :P

Da ville jeg heller hatt en gammel lada :mrgreen:

Jeg vil nå heller si at han helt tydelig er litt mer original enn de aller fleste. Jeg liker folk som både vil og tør å gå egne veier... 8)

Ja er bra folk tør og ta egne valg, men hadde ikke vært mitt første valg tror jeg :lol:

Men så lenge han er fornøyd så er jo det det viktigeste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shining av Minien idag.. har hatt en som har vasket bilen avogtil når den har vært skitten..

siden den har stått til salgs på bruket her, så er det greit at den har vært rein.

det skulle jeg aldri gjort! maaaasse vaskeriper.. og relativt dårlig arbeid.

får god hjelp ihvertfall så satser på at de blir bra igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...