Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Merkelig at du er så glad i bilen din, trofast og alt det der, men så skjer en liten filleting som at døra/dørlåsen fryser og du tenker på å kvitte deg med den? Det er jo en bagatell så liten som det går an å få det! Hva skjer om du går tom for bensin en dag? Rett på finn.no med skiten?

Som Koll og BMWLÆRLING forsto og som du ikke klarte å forstå så var det med en smule irrioni. Ja det er en bagatell, men når jeg sto der på morgenen og skulle på jobb i 12 minusgrader og i tillegg hadde litt dårlig tid, da ble jeg litt varm i toppen når døra nektet å gå i lås. Da skal jeg ærlig innrømme at jeg hatet bilen veldig, men så fort døra gikk i lås og jeg kunne kjøre avgårde så var hele hatet borte på nano sekunder :)

Kommer vel i hvert fall for salg til våren, for da står det vinterdekk på bilen, og det går jo ikke an å kjøre med det om sommeren! :mrgreen:

Det verste er at det finnes folk som selger bilen når det blir på tide å kjøpe nye dekk eller ta storservice, har en onkel som er slik. Han kommer med ny bil hver 2. år :) Selv må jeg ha ny gummi på sommerhjula på E34en, må nok bytte gummi på to av dekka på E90en også. Men jeg har lovet meg selv at hvis jeg ikke kjøper F10 til sommern så blir det 19" Zito WP111 på 325en, skulle hatt det i år men fikk ikke lov rett og slett :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bikker vi snart -30 her..

Da er spm, nødløsning for å ikke plage min stakkars dieselbrakke unevnelig mye siden den mangler varmer og har stått ubrukt i snart 2uker..

http://www.obhnordica.no/Default.aspx?I ... uctID=2193

?

:lol:

Svak varme under bunnpanna, burde jo ikke være noe issue det? :D

http://www.abcnyheter.no/norge/100111/v ... late-under :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser bort fra motoren, er det noen argumenter for å kjøpe facelift E46 320d kontra preface?

annen front, nyere bil, + de tingene som kom med faceliften som sikkert noen her kan :)

Litt skarpere styrefølelse pga. en annen styregeometri, men det gjelder alle faceliftmodellene... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...