Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde heller gått for 320D Xdrive

Ja fordelen med den er jo at man da får LCI og firehjulsdrift, men med gode vinterdekk så har ikke jeg behov for Xdrive i allfall :wink: En 320XD vil også være en god del dyrere om man skal ha litt utstyr og gjerne M sport, samt at man har litt mindre motor til rådighet :) Er hva den enkelte ønsker og har behov for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spørre? Bruk heller pengene på å TA lappen. Har du ikke pengene/lappen, eller ikke er gammel nok til å kjøre, så kjører du ikke.

Kjedelig, men simpelt.

Kom heller ikke som en bombe at du spurte syntes jeg.

:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare tenkt at det er "ulovlig" men uten MC lappen har du ingen forutsettinger for å sette deg på en større sykkel. Man lærer faktisk ganske mye nyttig når man tar MC lappen og det er ikke piss man ikke får bruk for. Snakker av erfaring, da jeg tok MC lappen i fjor.

MC er ikke som bil, det er utrolig mye mer effekt og man skal virkelig ha respekt for kreftene og kjøretøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekke priser på E46 om dagen! Hehehe

http://www.autodb.no/bil/search/?similar=1559807&sort=price,asc#AdItemId1472776

Så lenge tilsalgs, men tar ikke hintet.

Frister å by 140k og redde den fra de lakkerte ostehøvlene de kaller styling.

Elendige og få bilder, skyhøy pris, ingen brukbar info, bulker og skraper gjennom lakken i bagasjerommet.

"kun seriøse henv" - Vanskelig å ta annonsen seriøst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde heller gått for 320D Xdrive

Ja fordelen med den er jo at man da får LCI og firehjulsdrift, men med gode vinterdekk så har ikke jeg behov for Xdrive i allfall :wink: En 320XD vil også være en god del dyrere om man skal ha litt utstyr og gjerne M sport, samt at man har litt mindre motor til rådighet :) Er hva den enkelte ønsker og har behov for..

Greit nok at 320xd kan være dyr, men med xdrive og evt automat har man en Norges favoritt. Den er langt lettere å selge enn for eksempel 325d uten xdrive. Perfekt for vinteren og bilferier. Og facelift ser langt bedre ut enn pre facelift uansett om den har m sport eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss dere fikk velge karar..

En diff til e36, hvor mange % bremsen skulle være på?... den skal brukes til dagligdags kjøring i tilleg.

25% funker fint til begge deler :) så er det jo kurant å få tak :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digg med litt cash på konto, så da ble det ny spiller, folie til m5'n og ///M kjørehansker :)

Tja, ikke når man sitter og gruer seg til selvangivelsen i kveld/natt. Antar det ryker noen titalls tusen der. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...