Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Tror dekkonline alene har skylden for at det har blitt så dyrt å legge om hjul man ikke kjøper på samme sjappa.

Men jeg mener de går på en smell og taper penger når de priser seg ut. Folk kommer til å fortsette å bestille dekk på nett og får de lagt om der det er billigst, så de som rir prinsipper ender i grunn bare opp med å tape omsetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dekkonline alene har skylden for at det har blitt så dyrt å legge om hjul man ikke kjøper på samme sjappa.

Men jeg mener de går på en smell og taper penger når de priser seg ut. Folk kommer til å fortsette å bestille dekk på nett og får de lagt om der det er billigst, så de som rir prinsipper ender i grunn bare opp med å tape omsetning.

Her legger de seg neeesten like lavt som dekkonline. Jeg måtte 100kr opp pr stk. Men igjen fikk jeg ok pris på omlegging. Så da handlet jeg heller fra de enn dekkonline. Skal ikke klage på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt her koster det 800,- for bytte av dekk på alu felger + balansering. Jeg legger om selv så vet ikke hva dem tar for det.

Ran er det uansett!

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Vel, må jo huske at disse skal tjene penger de og da? 200kr felgen er vel ikke så forbanna gæli i utgangspunktet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takker. :) Vet du hvordan det er å ettermontere memory? Må jeg kjøpe nye stoler?

Men jeg har msport understell da, hvordan er det i forhold til orginal?

Quota meg selv ser jeg. :lol:

Har i M-sportsunderstell (15mm lavere) og monterer f.eks 30mm fra H&R vil bilen bli ytterligere 15mm lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Takker. :) Vet du hvordan det er å ettermontere memory? Må jeg kjøpe nye stoler?

Men jeg har msport understell da, hvordan er det i forhold til orginal?

Quota meg selv ser jeg. :lol:

Har i M-sportsunderstell (15mm lavere) og monterer f.eks 30mm fra H&R vil bilen bli ytterligere 15mm lavere.

Er det mye stress å bytte fjærer? Eller er det standard prosedyre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes E46 er fin å bytte fjører på, E28, E24 og de gamle Mercedesene med rett verktøy, E36 har jeg ikke rørt, men E39 synes jeg var kilen.. Fikk liksom ikke fjærbeinet ut med enkelhet, noe man gjør på de andre nevnte modellene(Mercedes har adskilt fjør og demper også forran)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...