Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Har noen tips (gjerne internettlink) til kroker eller andre anordninger for å henge felger med dekk på veggen? Jeg har søkt rundt på de forskjellige jernvarehandlene (Jula, Biltema m.fl) uten å ha funnet noe som egner seg.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal man ikke forvente for mye av ett firma som kaller seg parts&retards da.. :wink:

Prata mye med Håkon før, hyggelig kar! Veldig nordlending på både godt og vondt!

Såså, nordbimmerslendinger, jeg er halvt Røstværing selv! :lol:

Håkon er en hyggelig kar, pratet mye med han ved flere anledninger! Dessverre er det å drive en slik forretning som P&R ganske krevende. Han forteller om folk som bestiller deler Lørdag kveld og ringer/sender masemail Mandag morgen. Dette har pågått lenge.. Det blir man jo lei.

Nå har jeg ventet 14 uker siden jeg bestilte. Det er ikke det som er galt heller, for ventetiden var jeg klar over. Men når han blir sur og mener jeg maser når jeg har sendt to mailer og spurt om først en ting, og i dag etter om han viste om de var ferdige.. Når jeg får det svaret jeg fikk, så blir jeg sur.

Bruker man såppas med kr på en bestilling, så forventer jeg å bli hjulpet på en vennlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen tips (gjerne internettlink) til kroker eller andre anordninger for å henge felger med dekk på veggen? Jeg har søkt rundt på de forskjellige jernvarehandlene (Jula, Biltema m.fl) uten å ha funnet noe som egner seg.. :?

Hva skal du med det a? Du har jo ingen felger :)

Men hva med å ha dekkene i hyller? Har det hos oss og vi har 20 som hele tiden står til "lagring" :)

Dette har vi hos oss :)

http://www.torshovbil.no/sider/vare?4&varenr=111320003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som ikke visste at rattet justeres i 4 retninger?

Det forutsetter at du faktisk har mulighet til å justere det i 4retninger.. Japseskrot ser ofte ikke behovet for noe annet enn høydejustering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problem! Hjelp noen?

http://www.youtube.com/watch?v=hcxAw4T4 ... e=youtu.be

Lekker fra under bilen, så lite at man ikke ser det omtrent. Kommer dunkelyd i humpler osv. Noen som har peiling?

Kan det være et dreneringshull av et eller annet slag som ikke er helt åpent? Jeg hadde det problemet på e36'n min, slik at det drypte litt vann heletiden, isteden for å renne rett igjennom når det var vann ute.. Se om du ser et lite hull eller lignende som ikke er helt åpent under der du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...