Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ah, 900 serie. Hadde en 940 stv en kort periode vinteren 2008, herregud den bilen fikk kjørt seg. Kjørte til den ikke blåste varmt/nesten kokte, fylte på 2liter vann og kjørte ei uke til. Grusomt stygg, kjedelig og traus - men den svikta aldri og har fortsatt en av de mest komfortable setene noensinne. Samme følelsen som å synke inn i en sen 80talls veloursofa.

Savner den ikke, men den var trofast! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte lenge panservogn 940 som familiebil, men ble litt nedstemt. Synes ikke de er styggere enn at jeg kunne kjørt en.

De tåler å bli rygget og dunket litt på, men de har ingen store evner til å absorbere energi. Det ser man demonstrert på Youtube, en 940 front mot front med en liten fransk drittbil.

Har også kjørt 940LT stasjis bittelitt.. Og gud bedre så forferdelig den er å sitte i og kjøre sett i forhold til Mercedesen. Det verste av alt er varselet om at man skal ta på seg beltet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få godkjent bytte fra 320 2, 2 til 2, 5l motor? Ikke min bil.

Nei, det er ikke vanskelig :) 320 og 323 består av det samme, så her er det bare å kjøre på. Husk å søke om ombygging først da. Men hvorfor bytte til 2,5 litern? Er lite forskjell på dem effektmessig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å få godkjent bytte fra 320 2, 2 til 2, 5l motor? Ikke min bil.

Nei, det er ikke vanskelig :) 320 og 323 består av det samme, så her er det bare å kjøre på. Husk å søke om ombygging først da. Men hvorfor bytte til 2,5 litern? Er lite forskjell på dem effektmessig :)

En bil jeg ser på, hvor det har blitt gjort. Greit å ha godkjent det i vognkort hvis jeg kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

116I er ikke den beste bilen i fra BMW, men i forhold VAG TDI motorer med tvilsomme automatkasser og små Mercer med sær teknikk så er nok 116i noe av det bedre ja. 1 serien faktisk blandt de mest driftsikkre bruktbilene man kan kjøpe i Golf klassen leste jeg nylig i Dagbladet :)

Å... Hvordan er den manuelle kassen da? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

116I er ikke den beste bilen i fra BMW, men i forhold VAG TDI motorer med tvilsomme automatkasser og små Mercer med sær teknikk så er nok 116i noe av det bedre ja. 1 serien faktisk blandt de mest driftsikkre bruktbilene man kan kjøpe i Golf klassen leste jeg nylig i Dagbladet :)

Å... Hvordan er den manuelle kassen da? :wink:

Har ikke hørt noe negativt om manuell kassene, kun DSG og Audi sin Multitronic kasse. Men har oppfattelsen av det stort sett er mye rusk på VAG produkter for tiden :?

Jeg angrer iallfall på at jeg ikke kjøpte min A6 med manuell, hadde spart meg mye trøbbel. Oppi all elendigheten så var det jo en veldig grom bil synes jeg, men er glad det blei BMW igjen gitt :) Er det eneste riktige for meg har jeg funnet ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...