knoskar Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Da har man endelig fylt 18 og bestått oppkjøring. Hjem å hente BMW'en nå.. Gratulere!
Shattered Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Da har man endelig fylt 18 og bestått oppkjøring. Hjem å hente BMW'en nå.. Grattis!
Ka_bristolgarasjen Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 noen her som har erfaring med Jack Russell Terrier? Jeg har en liten (satan!?) Jack på 4 år,hva kan jeg hjelpe deg med?
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Noen som driver enkeltmannsforetak her ? Lurer litt på hvordan det er med skatting, moms etc.. Har prøvd å googla / lest litt på både på altinn og brreg, men kan ikke si jeg blir så klok av det..
kvammis Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Grattis jokke! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Kvasi Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Noen som driver enkeltmannsforetak her ? Lurer litt på hvordan det er med skatting, moms etc.. Har prøvd å googla / lest litt på både på altinn og brreg, men kan ikke si jeg blir så klok av det.. Har gjort det men var ikke så flink til å følge reglene, så har betalt alt etterskuddsvis med renter og gebyr i stedet Skatten skal, av en eller annen forskrudd grunn forhåndsbetales etpar ganger i året med minst 50k pr gang hvis jeg ikke husker feil. Enkleste og beste er heelt klart å leie regnskapsfører nesten uansett hvor lite omsetning du planlegger å ha..
Mexos Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Denne måtte jeg le litt av: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42455531 "Super opptikk, vanskelig å skille fra en M3" Det er jo en 1-serie din idiot!
Jordfræsar Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Noen som driver enkeltmannsforetak her ? Lurer litt på hvordan det er med skatting, moms etc.. Har prøvd å googla / lest litt på både på altinn og brreg, men kan ikke si jeg blir så klok av det.. Har gjort det men var ikke så flink til å følge reglene, så har betalt alt etterskuddsvis med renter og gebyr i stedet Skatten skal, av en eller annen forskrudd grunn forhåndsbetales etpar ganger i året med minst 50k pr gang hvis jeg ikke husker feil. Enkleste og beste er heelt klart å leie regnskapsfører nesten uansett hvor lite omsetning du planlegger å ha.. Det er vel ikke helt riktig. Du kan velge selv om du betaler 1 gang i året eller per kvartal når det gjelder skatt. Har du ikke tjent mer enn 50 tusen er det veldig enkelt å fylle ut skjemaet. Stiger inntekten over 50 tusen er det litt mer arbeid å fylle ut skjema, men det er rimelig rett frem når man først er i gang. Bare ha orden på papirer, skatt og mva så klarer du deg Altinn sin tjeneste har gjort ting enklere hvertfall, dog ikke enkelt
Jørgen Lie Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Men er det grense for hvor mye jeg må tjene for å f.eks få igjen mva? Hvor mye skatt må man betale inn da? Så mye som man tror er nok? Altinn ja, er vel stort sett nede de?
316 Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Damn. Leser om den gruppevoldtekten i USA for noen år siden. To menn soner LIVSTIDSDOM, en 25 år i fengsel. Litt annen straff enn i Norge.
Marius2002 Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Jeg må si at jeg får/har fått mer og raskere hjelp her på bimmers opp igjennom tidene enn på Mercedesforumet. Til og med mer hjelp her angående Mercedes også. La ut denne igår, kun én som har svart, på noe jeg ikke spurte om engang. http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=60836 Dere skal ha for service her inne!
Shattered Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Begge lampene begynte å lyse samtidig (de røde). Tips?
-Roger- Skrevet Juni 27, 2013 Skrevet Juni 27, 2013 Har du sett om du har baklys da? Sett på check kontrollen om det står hva som er galt?
Anbefalte innlegg