hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hmm, kan du i helgen? bilen står på jessheim å vurderer å hente den i morgen Hmm.. kanskje, kan sende deg PM om jeg kan. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Synd jeg må ha det for å få vitnemål Ikke, om du bytter ut det ut med s1+s2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Send Pm du Gallay: Hmm, det må jeg sjekke opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hva trenger du matten til Markus? Skoler pleier å kreve enten s1+s2 eller R1. Men sjeldent både R1 og R2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Strøyk på eksamen siste året i fysikk og kjemi. Bytta til bi 2og R2 siden jeg hadde bi 1og r1 fra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sikkerhets-selen (Dryg fredag alene, så skal lite til å le Ja, du får se på youtubefilmer...: http://www.youtube.com/watch?v=vPFbGNkGcE0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sikkerhets-selen Sel er forresten ikke en fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Litt mimring fra den gangen rock & roll ga mening. Queen og Farrokh Bulsara (Freddie Mercury) in action... almost no one better... http://www.youtube.com/watch?v=5YDNdYLTIQI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 MArkus E30: Ser ut du vil til ingeniørlinje, det ville jeg og da jeg gikk 2.året .I løpet av 3.året fant jeg ut at jeg aldri i livet ville gjøre noe med realfag igjen. To hell with that! Får klare meg med økonomi istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sikkerhets-selen (Dryg fredag alene, så skal lite til å le Ja, du får se på youtubefilmer...: http://www.youtube.com/watch?v=vPFbGNkGcE0 ouch ouch !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sikkerhets-selen [ Bilde ] Sel er forresten ikke en fisk. Han skrev heller aldri fisk! Litt mimring fra den gangen rock & roll ga mening. Queen og Farrokh Bulsara (Freddie Mercury) in action... almost no one better... http://www.youtube.com/watch?v=5YDNdYLTIQI Fredrik. Rett herlig, liker livekonserter. Her fra Paul Simon live i Zimbabwe. Folkelivet er råbra og bandet er råbra! Kanskje ikke akkurat det samme som du poster, men absolutt verdt en titt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Sikkerhets-selen [ Bilde ] Sel er forresten ikke en fisk. Haha. Fy faen. Det bildet var tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Han skrev heller aldri fisk! Hmfr, blæh! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 MArkus E30: Ser ut du vil til ingeniørlinje, det ville jeg og da jeg gikk 2.året .I løpet av 3.året fant jeg ut at jeg aldri i livet ville gjøre noe med realfag igjen. To hell with that! Får klare meg med økonomi istedet Vill ikke til ingeniørlinje nå lenger nei vil mye heller til økonomi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hva er galt med ingeniørlinjer? ... bortsett fra den forbanna matta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg