316 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gud bedre, Fredrik90. Legg deg, og stå opp på riktig fot i dag. Ta deg en bolle og gå ut i frisk luft. Du er faen meg en pest og en plage. Men, som noekult sa, du vet best. Det gjør du virkelig. All ÆRE til deg. 316: Har du dårlig plass til vogna baki Passaten? Og hvordan er det med plass til barnesetet i bilen, med passasjer osv? Kunne du trengt større bil, eller funker den bra? Hei! Nei, problemet er at vognen er litt eldre og gigantisk. Den går fint inn i bilen men en nyere vogn ville gitt enda bedre plass. Det rr ekstremt bra plass til barnesete og passasjerer. Alle sitter godt og har god plass, bilen fungerer meget bra Kan anbefale deg det, hvis du vurderer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det med utstyr har irritert meg også, jeg tror ganske mange ikke aner hvor nye utstyr man faktisk kan få, og i tillegg så satser de på at eventuelle kunder somregel ikke har peiling. Ang. e38 husker jeg fra en tråd her inne om noen som spurte om bilen hadde mye utstyr; "ja den har det, man kan bl.a. åpne vinduene fra nøkkelen".. Bilen var utstyrt med manuelt klima, og hadde ingenting utover standard. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hei! Nei, problemet er at vognen er litt eldre og gigantisk. Den går fint inn i bilen men en nyere vogn ville gitt enda bedre plass. Det rr ekstremt bra plass til barnesete og passasjerer. Alle sitter godt og har god plass, bilen fungerer meget bra Kan anbefale deg det, hvis du vurderer. Aha Nei, jo, jeg vurderte Passat, men kjøpte meg Skoda Superb på Torsdagen Storfornøyd! noekult og -Erik- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Er jeg alene om å ha problemer med avatarbildet. Mitt ble plutselig borte igår og nå har jeg ingen muligheter for å endre bildet? Det mangler et menupunkt for nedlasting av bilder fra egen datamaskin samt at begrensningen fra en evt. ekstern url er satt til 0 bytes... Kan du prøve igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hey!! Jeg tar gjerne en Vaghini Murcielago LP670-4 SV, jeg... Om man ikke klarer å anerkjenne og beundre noen VAG konsernets biler så vet jeg ikke helt hva jeg skal mene... Bugatti Veyron Bentley Mulsanne Bentley Continental GT Vaghini Murcielago/Aventador Audi R8 Alle overnevnte biler ble helhetlig utviklet under VAG. Audi som merke er en ting, men VAG er MIIIIIIIILEVIS foran BMW hva R&D gjelder! Fra en VW Up til en Bentley Mulsanne til en Veyron SS til VW Touareg V10 TDi til en Murcielago SV... Det er ikke en eneste ting på fire hjul de ikke klarer å beherske kunsten av. Og tro meg når jeg sier at Audi er rett oppi ræva til BMW når det gjelder motorsport også. Det er ikke alltid at en luksuscoupe (M3) klarer å riste fra seg en superbil (R8) på bane, det har jeg sett med egne øyne... Og Audi er kongen av den racingen som jeg mener er den tøffeste: endurance racing - det kan hvertfall ikke nektes. Har testa Gallardo Superleggera 640 eller noe slikt. Når du setter deg bak rattet så ser, og føles den, som en Audi. Jeg eide en A6 på den tiden, og jeg var skikkelig lite imponert. Det går godt og alt sånt, men jeg kjenner folk med MX5'er som går bedre - så jeg satt igjen litt tom etterpå. Ferrari > Lamborghini - Clarkson hadde veldig rett da han testet Lambo etter de ble kjøpt opp av VAG. De er ikke vill og rå lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Kan du prøve igjen? Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 "Utstyrsbombe! Alt utstyr"....På F01...også mangler bilen vesentlige ting som varmestoler bak..entertainmentpakke bak... elstoler bak... tomme knapper under lysbryter foran... bare tull... Føler at jeg må ta med deg på kjøp av moderne BMW Selv klarer jeg aldri å holde oversikt over hva som er standard, hva som er ekstrautstyr og hva som er et must. Er faktisk litt skummelt å kjøpe en dyr familiebil med mye utstyr pga. usikkerheten over eventuelle mangler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Om du ikke savner noe, vil jeg påstå at du ikke trenger det heller. Poenget var vel heller mer de som reklamerer for biler med alt utstyr når de knapt har mer enn fjernstyrt sentrallås og elektriske vinduer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Noen som har sett boksekampen igår? Satset 100% på Klitchko, og guess what, heavy-weight champion beskyttet sin belte Artig kamp, men blir kvalm av nett troller som lager slike kommentarer : Kjedelig kamp, Klitchko er en feiging etc. Jeg ville mer enn gjerne sett dem i sparing med Klitchko, holder vel med en eneste runde for å få all dritten ut av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Har testa Gallardo Superleggera 640 eller noe slikt. Når du setter deg bak rattet så ser, og føles den, som en Audi. Jeg eide en A6 på den tiden, og jeg var skikkelig lite imponert. Det går godt og alt sånt, men jeg kjenner folk med MX5'er som går bedre - så jeg satt igjen litt tom etterpå. Ferrari > Lamborghini - Clarkson hadde veldig rett da han testet Lambo etter de ble kjøpt opp av VAG. De er ikke vill og rå lengre. Clarkson har da alltid sagt at Murcielago fortsatt var vill og spennende? Både standard, LP640 og siste SV... Det var Aventador han ikke var superbegeistret for. Han likte ikke første Gallardo, men likte Spyder utgaven så godt (pga. oppgradert motor og kortere giring) at han kjøpte den. Jeg liker Diablo VT 6.0 best, men skulle helst hatt en Murcielago SV med supersjeldne manuelle girkassa! Helt siden jeg eide MX-5 selv har jeg vært helt frelst av kompakte biler med nok krefter til at du kan gønne på fullt på offentlige veier uten å risikere lappen. Aksellerasjon er gøy, men til syvende og sist så er det fartsfølelse som gjelder i Norge. Jeg har nå begynt å sikle på gamle Alfa Romeoer. Alltid ment at de er sexy, men kunne ingenting om dem. Surfet finn.no og fant helt random diverse tiiidlig 70-talls kupeer til rett over 100.000 kr.! Jeg trodde de bilene var 2-3x dyrere. Viser seg at GTA-modellene/racingutgavene ligger på fra en halv milion til oppunder to millioner i ekstreme tilfeller... Og at det finnes mange coupeer med lik utseende til overnevnte pris (litt som E30 vs. E30 M3)! De Alfaene veier under ett tonn, har bra kjøreegenskaper, bakhjulstrekk, supergrom motorlyd, kul utseende, rimelig pris, enorm potensial for tuning med moderne deler og får man tak i bilene med "1750" cc eller 2000 cc motor så kan de skremmes opp til 170 hk... Da går det sikkert godt. CRXen min veier rett under 900 kg. og har ca. 135 hk og det holdt greit nok til at jeg aldri kjedet meg under Oslo-Trondheim turene mine i fjor Jeg har kjørt Audi R8 selv og tror deg gjerne når du sier at det er kjedeligere enn man tør å anta... Mest fordi man kan kjøre i 200 km/t og det føles AKKURAT som om man kjører i 100 (jeg aksellererte til 200 km/t tre ganger)... Hjalp ikke på at bilen hadde automat, hadde sikkert likt det mer om jeg "klikk klakket" meg gjennom girene! Jeg har siden den tid blitt helst frelst på tankegangen om at det er gøyere å kjøre en treg bil raskt enn en rask bil tregt! Lite vekt, bakhjulstrekk, god motorlyd, naturlig pustende motor med litt turtall, manuelt gir, god bilklubb, tøft utseende og bra mulighet for tuningdeler... Det er oppskriften på en fantastisk eierskapsopplevelse og gamle Alfaer passer perfekt. Jay Leno kan sikkert få frem følelsene mine enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Datsun Jeg vet ikke hvorfor, men gammel RWD-Japse vil alltid ha en spesiell plass i bilhjertet mitt. Kan ha noe med at den første bilen min var en 81 626, 90HK, stiv bakaksel og 4 gir. Kunne bruke 4. giret fra 40km/t, føltes som automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gamle japser er sjarmerende! Skyline GT-R KPGC10 er grommm! Men de koster ca 800.000 kr for en strøken utgave så da kjøper jeg heller en M5 E28 til halvpris, any day! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gammel Skyline, Celica, RX osv. Virkelig tøffe og sjeldne biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Bare jeg som føler bimmers har blitt vanvittig daut i det siste?Skjer jo ingenting her til og med prosjekttrådene står stille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 noen som har erfaring med 4hjulstrekk systemet til golf 3? (syncro) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg