Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Nick Cave er jo bare cool... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Respekt... evi, mkj og ///Magnus reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ser altså så koselig ut at http://www.break.com/video/audi-vs-kawasaki-ninja-2532249 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Så egentlig utrolig artig ut At de gjorde det der de gjorde med så mye biler er jeg derrimot litt mindre begeistret for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er ikke noen som tilfeldigvis har noen gode råd på hvor man kan få kjøpt Sportstoler til E90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ebay, men frakten kan bli noe høy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Jeg kjøpte på eBay til 1-serien min, gikk fint det. De gamle mine passer forøvrig i 3-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Noen tips til hvordan jeg kan få tilbake servo på e90en min den døde. Den er litt av og på nå, kommer vidunderlige lyder av noe som sliter fra motorrommet når den kutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Har du nok olje på servoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Godt spørsmål. Noen måte å sjekke dette på ? Den svarte beholderen, ikkesant ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er ikke noen som tilfeldigvis har noen gode råd på hvor man kan få kjøpt Sportstoler til E90? I.o.m du bor på sørlandet burde det jo dukke opp noe enten privat eller hos en skraphandler (bruktbildeler.no). Dersom man må frakte slikt blir det veldig fort dyrt, men det kan jo fort ordne seg (jeg fikk foreksempel frakta baksete fra sørlandet til Ålesund igjennom en kamerat av han jeg kjøpte det hos gratis) Dersom du har skinn trenger du ikke å se på farge ivertfall, det er null stress å farge om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Ja jeg er redd frakt vil bli for dyrt, hadde tatt sikte på å kjøpe i Norge og helst slik at jeg kan hente selv Takk for innspill forøvrig Jeg kjøpte på eBay til 1-serien min, gikk fint det. De gamle mine passer forøvrig i 3-serie. Er det sort dakotaskinn? Er egentelig ikke dette samme stolene da som står i E9x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Noen tips til hvordan jeg kan få tilbake servo på e90en min den døde. Den er litt av og på nå, kommer vidunderlige lyder av noe som sliter fra motorrommet når den kutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Funket dårlig Blah, blir stresset av sånt her jeg. Spesielt på en fredags natt hvor jeg har tenkt meg til oslo i morgen. Noen døgnville mennesker i sør med en liten trang for å kikke på en syk bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 sjekk olja om ikke er det pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg