R Andersen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Samme foelelsen da det kommer til ebay.. Godt å høre at det ikke bare er jeg som "sliter" med Ebay.... Stenbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 vondt i halsen og mild feber er no dritt, hoster heldigvis ikke, men ekke mye behagelig å svelge, noen som har tips som funker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 janerik: solbærsirup + varmt vann = gode greier (tjukt blandet) http://www.dinepenger.no/regler/tones-68-p-billett-var-ikke-kvalifisert-synlig-fikk-bot/22600449 Dette her er rett og slett sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ebay er skummelt ja, to tastetrykk så er bestillingen betalt.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kjekt med golyd i bilen http://www.liveleak.com/view?i=51c_1383059047 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kjekt med golyd i bilen http://www.liveleak.com/view?i=51c_1383059047 Foretrekker god hørsel og god lyd fremfor mye lyd Var litt morro sponsen vi fikk på russebilen vår dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ebay er skummelt ja, to tastetrykk så er bestillingen betalt.. Og der var man et par tusenlapper fattigere på Ebay, igjen... Men kan hvertfall være fornøyd med at man har spart veldig mye kontra å handle bildelene her hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Og der var man et par tusenlapper fattigere på Ebay, igjen... Men kan hvertfall være fornøyd med at man har spart veldig mye kontra å handle bildelene her hjemme.. Hehe, ja det er jo meget positivt Sent from my GT-I9505 using Tapatalk R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Og der var man et par tusenlapper fattigere på Ebay, igjen... Men kan hvertfall være fornøyd med at man har spart veldig mye kontra å handle bildelene her hjemme.. Aldri så galt at det ikke er godt for noe må jo moralen være her... R Andersen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ebay krever et visst nivå av selvkontroll ja. "Heldigvis" pleier frakt- og momskostnader å stoppe mine ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 :shock: Ble helt dårlig av den filmen http://www.side2.no/helse/article3703624.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Er litt svak for klokker så gikk på en liten uplanlagt smell idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Kjenner til det, lett å handle noe når man man har tid til å surfe rundt. Men mede n uke gammelmbaby får vel penga de første ukeme gå i rettning av hva hun trenger, eller hva den nybakte pappaen mener at a trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 Ja, hva skjer egentlig med bruktbilprisene? For min egen del syns jeg jo det var kjekt å få en meget bra 520i til noe jeg selv syns var en svært lav pris, men jeg er forbauset over bruktprisene for tiden. Leasingselskapene virker for eksempel å gå med giganttap på 7-serie som kommer inn igjen etter endt leasingperiode. Kan det være fordi folk har så god råd at det bare er nytt som gjelder nå? er det jeg satser på .... få meg en billig sjuer om ett par år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 31, 2013 Share Skrevet Oktober 31, 2013 er det jeg satser på .... få meg en billig sjuer om ett par år Hehe.. Akkurat den tanken har jo slått meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg