Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Satte meg ned i sofaen kl. 19 i går kveld for å roe meg ned i 10min, våkna nå!  11 ubesvarte anrop fra telefonen som lå på bordet forran meg var visst ikke nok til at jeg skulle våkne.
Jeg som hadde så mange planer i går kveld, slapp visst det :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe... jeg gjorde nesten det samme for noen år siden. Jeg kom inn av døren i hybelleiligheten, satte meg på sofaen, tok av meg en sko og sovnet med jakken og den andre skoen på. Jeg mener å huske at klokken må ha vært rundt 18 da jeg sovnet og da jeg våknet var det morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og blar i Auto Motor und Sport nr 2 fra 1986, er tjukt jubileums nummer i anledninge bilens 100 års jubileum. Mercedes Benz hadde også 100 års jubileum for oppfinnelsen av bilen i denne forbindelse og i den anledning så hadde BMW dette annonsebilaget midt i bladet :)

En fin gest fra BMW sin side selv om de allerede da var bittre konkurrenter.

post-47692-0-12030400-1384595111_thumb.j

post-47692-0-34246600-1384595164_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter og blar i Auto Motor und Sport nr 2 fra 1986, er tjukt jubileums nummer i anledninge bilens 100 års jubileum. Mercedes Benz hadde også 100 års jubileum for oppfinnelsen av bilen i denne forbindelse og i den anledning så hadde BMW dette annonsebilaget midt i bladet :)

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Stilig Fredrik. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifimage.jpg

attachicon.gifimage.jpg

Enig, men jeg vet ikke om begrepet "bitre" er det rette ordet å bruke i denne sammenhengen. Jeg ville heller ha brukt ordet "harde". Mercedes-Benz dominerte med hhv. W123/124, R/C 107, W126 (sedan og coupe) samt Geländewagen totalt den dyre enden av markedet for premiumbiler. Hverken E28, E24 eller E23 kunne endre på dette. E30 var derimot BMW´s store joker i tiden før E32, E34 og E31... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sovet mang en natt på sofaen. Skjer at jeg er så trøtt blitt at jeg ikke orker å reise meg for å gå de par meterne til senga :P

Værste var vel en dag jeg kom hjem fra skolen i 17-tia og slengte meg på sofaen for å slappe av litt før jeg hadde en innlevering å skrive ferdig. Våknet ganske nøyaktig 05:00 og forstod ingenting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satte meg ned i sofaen kl. 19 i går kveld for å roe meg ned i 10min, våkna nå!  11 ubesvarte anrop fra telefonen som lå på bordet forran meg var visst ikke nok til at jeg skulle våkne.

Jeg som hadde så mange planer i går kveld, slapp visst det :P

Og jeg som hadde planer om uanmeldt besøk etter oljeskiftet.. :wae:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...