Robkill Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Satte meg ned i sofaen kl. 19 i går kveld for å roe meg ned i 10min, våkna nå! 11 ubesvarte anrop fra telefonen som lå på bordet forran meg var visst ikke nok til at jeg skulle våkne.Jeg som hadde så mange planer i går kveld, slapp visst det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hehehe... jeg gjorde nesten det samme for noen år siden. Jeg kom inn av døren i hybelleiligheten, satte meg på sofaen, tok av meg en sko og sovnet med jakken og den andre skoen på. Jeg mener å huske at klokken må ha vært rundt 18 da jeg sovnet og da jeg våknet var det morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Volvo er gode biler de http://www.youtube.com/watch?v=j-b1q-Ea9E8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Hehe dere er ikke alene, har sovna flere ganger etter jobb, og våkner med rennende snus i kjeften og en forferdelig dårlig ånde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Skal hente en volvo ocean race nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Thundercoil, Fredrik 90 og BMW E30 325 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Jeg sitter og blar i Auto Motor und Sport nr 2 fra 1986, er tjukt jubileums nummer i anledninge bilens 100 års jubileum. Mercedes Benz hadde også 100 års jubileum for oppfinnelsen av bilen i denne forbindelse og i den anledning så hadde BMW dette annonsebilaget midt i bladet En fin gest fra BMW sin side selv om de allerede da var bittre konkurrenter. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Jeg sitter og blar i Auto Motor und Sport nr 2 fra 1986, er tjukt jubileums nummer i anledninge bilens 100 års jubileum. Mercedes Benz hadde også 100 års jubileum for oppfinnelsen av bilen i denne forbindelse og i den anledning så hadde BMW dette annonsebilaget midt i bladet En fin gest fra BMW sin side selv om de allerede da var bittre konkurrenter. image.jpg image.jpg Stilig Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Måtte sove på sofaen igjen i natt, kjennes ut som jeg har sovet skuldra ut av ledd omtrent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Kjøp bedre soffa. Eller vær snill mot sjefen så du får lov til å bruke senga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Har en liten unge som driver og tuller, så jeg er kjempeglad da jeg får lov å gå til sofaen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Jeg sitter og blar i Auto Motor und Sport nr 2 fra 1986, er tjukt jubileums nummer i anledninge bilens 100 års jubileum. Mercedes Benz hadde også 100 års jubileum for oppfinnelsen av bilen i denne forbindelse og i den anledning så hadde BMW dette annonsebilaget midt i bladet En fin gest fra BMW sin side selv om de allerede da var bittre konkurrenter. image.jpg image.jpg Enig, men jeg vet ikke om begrepet "bitre" er det rette ordet å bruke i denne sammenhengen. Jeg ville heller ha brukt ordet "harde". Mercedes-Benz dominerte med hhv. W123/124, R/C 107, W126 (sedan og coupe) samt Geländewagen totalt den dyre enden av markedet for premiumbiler. Hverken E28, E24 eller E23 kunne endre på dette. E30 var derimot BMW´s store joker i tiden før E32, E34 og E31... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Har sovet mang en natt på sofaen. Skjer at jeg er så trøtt blitt at jeg ikke orker å reise meg for å gå de par meterne til senga Værste var vel en dag jeg kom hjem fra skolen i 17-tia og slengte meg på sofaen for å slappe av litt før jeg hadde en innlevering å skrive ferdig. Våknet ganske nøyaktig 05:00 og forstod ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Satte meg ned i sofaen kl. 19 i går kveld for å roe meg ned i 10min, våkna nå! 11 ubesvarte anrop fra telefonen som lå på bordet forran meg var visst ikke nok til at jeg skulle våkne. Jeg som hadde så mange planer i går kveld, slapp visst det Og jeg som hadde planer om uanmeldt besøk etter oljeskiftet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 16, 2013 Share Skrevet November 16, 2013 Du gikk med vogn og kone til messa. da såh....er bare hu som tvinger meg til å gå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg